ژاردیم: برای صعود به دور بعد باید مقابل یووه ریسک کنیم

به گزارش وبلاگ عکس، خبرنگاران: سرمربی 40 ساله تیم موناکو بر این باور است که برای گذر از سد قهرمان سری A ایتالیا و راهیابی به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا شاگردانش باید دست به ریسک بزنند.

ژاردیم: برای صعود به دور بعد باید مقابل یووه ریسک کنیم

به گزارش وبلاگ عکس، تیم فوتبال موناکو ار ساعت 23:15 امشب (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی پذیرای یوونتوس است که نایب قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه فرانسه در بازی رفت یک بر صفر در تورین بازنده شد.

لئوناردو ژاردیم در آستانه این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: برای راهیابی به دور بعد باید بازی بی نقصی را ارائه بدهیم و در کنار سازماندهی خوب در خط دفاعی مان در کارهای هجومی هم باید خطرناک ظاهر شویم. ما در بازی رفت تمایل زیادی برای گلزنی برابر یووه داشتیم و امیدوارم همین انگیزه را برای گشودن دروازه بانوی پیر این بار در استادیوم لوئیز دوم داشته باشیم درست همان کاری که در خانه مقابل زنیت انجام دادیم و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدیم.

سرمربی پرتغالی سرخ و سفیدپوشان موناکو توضیح داد: برای اینکه شانس صعود به دور بعد را داشته باشیم باید ریسک هایی را به جان بخریم. باید هوشمندانه بازی کنیم و از طرفی دیگر هم دروازه مان را بسته نگه داریم. باید آرامش خود را حفظ کنیم و بازی در استادیوم مملو از تماشاگر انگیزه مان را بالا می برد، البته نباید فراموش کرد که یوونتوس هم در اینجا هوادارانی پشت خود خواهد داشت.

منبع: تسنیم

به "ژاردیم: برای صعود به دور بعد باید مقابل یووه ریسک کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاردیم: برای صعود به دور بعد باید مقابل یووه ریسک کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید