گوشی تازه گوگل با طراحی مشابه پیکسل 7 پرو در راه است

به گزارش وبلاگ عکس، گوگل اواسط مهر ماه از سری تازه گوشی های پرچم دارش یعنی سری پیکسل 7 متشکل از پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو رونمایی کرد. علاوه بر این شایعات نشان می دهند که گوگل در حال توسعه دو گوشی هوشمند دیگر است. اول باید به پیکسل فولد به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشوی این شرکت بزرگ فناوری اشاره کنیم که حدس ها در خصوص آن همچنان وجود دارد و ممکن است در حد شایعه بماند. دیگری گوشی پیکسل 7a به عنوان مدل مالی سری پیکسل 7 است که گفته شده به زودی روانه بازار خواهد شد. اکنون اما گزارش تازهی منتشر شده که طبق آن غول موتور جستجو در حال کار روی یک گوشی هوشمند رده بالا از سری پیکسل 7 است که با نام مستعار G10 از آن یاد می گردد.

گوشی تازه گوگل با طراحی مشابه پیکسل 7 پرو در راه است

به همین دلیل، وب سایت 91mobiles با همکاری افشاگری به نام Kuba Wojciechowski، اطلاعاتی در خصوص گوشی هوشمند آینده گوگل یعنی G10 فاش نموده که طبق آن، این گوشی هوشمند صفحه نمایشی با ارتفاع 155 میلی متر و عرض 71 میلی متر خواهد داشت و وضوح تصویر 3120 در 1440 پیکسل را ارائه می دهد. بعلاوه گفته می گردد که ابعاد نمایشگر این گوشی با پنل 6.7 اینچی پیکسل 7 پرو یکسان است.

علاوه بر این، این گزارش حاکی از آن است که پیکسل G10 طراحی مشابه سری پیکسل 7 خواهد داشت؛ این یعنی از لبه های گرد بهره خواهد برد و بعلاوه حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی در وسط پنل جلویی تعبیه خواهد شد. این افشاگر در ادامه اعلام نموده که نمایشگر این گوشی هوشمند به وسیله شرکت BOE، شرکت چینی که نمایشگرهای آیفون های اپل را تامین می نماید، ساخته خواهد شد. این گوشی بعلاوه دارای سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر کوالکام خواهد بود.

در خصوص این گوشی هوشمند ناشناس حدس های متعددی در رسانه های خبری مطرح شده است. بعضی منابع می گویند که پیکسل G10 می تواند نمونه اولیه پیکسل 8 پرو باشد که صرفا برای آزمایشات داخلی شرکت گوگل در نظر گرفته شده است. اما دیگر منابع از این گوشی به عنوان گوگل پیکسل 7 اولترا یاد می نمایند که در ماه های گذشته شایعاتی در خصوص آن منتشر شده بود. آن طور که گفته می گردد که این گوشی هوشمند رده بالا از سنسور دوربین IMX787 سونی می تواند به عنوان دوربین تله فوتو بهره ببرد.

پیش تر یکی از باسابقه ترین افشاگران حوزه فناوری یعنی Digital Chat Station اظهار داشت که پیکسل 7 اولترا از یک سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین پریسکوپ چند کانونی استفاده می نماید. ظاهراً این سنسور 50 مگاپیکسلی، حسگر ISOCELL GN1 خواهد بود که در سری پیکسل 7 به انجام وظیفه می پردازد. بعلاوه شنیده شده که این گوشی هوشمند از نمایشگر با رزولوشن 2K و بدنه سرامیکی بهره خواهد برد.

در جدیدترین کد منبع مربوط به سری پیکسل 7 گوگل، دو نام مستعار Felix و Lynx فاش شده که احتمالاً یکی از آن ها مربوط به گوشی هوشمند تاشوی گوگل و دیگری مربوط به پیکسل 7 اولترا یا پیکسل 7 مینی خواهد بود. طبق گفته بعضی منابع، گوشی تاشو گوگل در حالت کاملا باز به یک نمایشگر 7.6 اینچی تبدیل خواهد شد و از فناوری شیشه فوق نازک سامسونگ (UTG) بهره می برد. ظاهراً این نمایشگر از فناوری LTPO مبتنی بر رفرش ریت 120 هرتزی نیز پشتیبانی خواهد نمود. بعلاوه حداکثر روشنایی این نمایشگر به 1200 نیت می رسد و میانه روشنایی آن 800 نیت است.

در حال حاضر خیلی نمی توان به این شایعات دامن زد و باید منتظر خبرهای رسمی از سوی این شرکت باشیم.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی تازه گوگل با طراحی مشابه پیکسل 7 پرو در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تازه گوگل با طراحی مشابه پیکسل 7 پرو در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید