یارانه بگیران حساب خود را چک کند ، واریز یارانه نقدی رمضان 300 هزارتومانی

به گزارش وبلاگ عکس، خبرنگاران : با دستور رئیس جمهور، یارانه یاری حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به مبلغ 150 هزار تومان به ازای هر یک از اعضای خانواده به حساب 11 میلیون و 38 هزار و 520 سرپرست خانوار واریز می گردد.

یارانه بگیران حساب خود را چک کند ، واریز یارانه نقدی رمضان 300 هزارتومانی

به گزارش سازمان برنامه وبودجه کشور، به دستور رئیس جمهور و در راستای حمایت از قشرهای آسیب پذیر، یارانه یاری حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به مبلغ 150 هزار تومان به ازای هر یک از اعضای خانواده به حساب 11 میلیون و 38 هزار و 520 سرپرست خانوار واریز می گردد.

چندی پیش خبرهایی مبنی بر تغییر قیمت یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ بجای یارانه نقدی منتشر شد. هنوز برای تغییر یارانه نقدی تصمیم گیری نشده است. وزیر اقتصاد از تغییر یارانه نقدی اطلاع داد. یارانه نقدی فروردین ماه به حساب سرپرستان خانوار بزودی واریز خواهد شد. معین نیست چه زمانی مشکل یارانه نقدی حل خواهد شد.

واریز یارانه نقدی رمضان از فردا

با دستور رئیس جمهور، یارانه یاری حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به مبلغ 150 هزار تومان به ازای هر یک از اعضای خانواده به حساب 11 میلیون و 38 هزار و 520 سرپرست خانوار واریز می گردد.به گزارش سازمان برنامه وبودجه کشور، به دستور رئیس جمهور و در راستای حمایت از قشرهای آسیب پذیر، یارانه یاری حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به مبلغ 150 هزار تومان به ازای هر یک از اعضای خانواده به حساب 11 میلیون و 38 هزار و 520 سرپرست خانوار واریز می گردد .

یارانه نقدی رمضان گذشته به چه کسانی تعلق گرفت؟

اما اگر دولت بخواهد مانند سال گذشته یارانه معیشت رمضان توزیع کند، چه کسانی مشمول این یارانه یاری معیشتی هستند.

ضمن این که یارانه معیشتی رمضان گذشته به حساب سرپرستان خانوارها واریز شد، اغلب شامل دهک های اول تا چهارم و مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی که از دریافت سهام عدالت جا مانده بودند، شد.

جاماندگان یارانه نقدی بخوانند

ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مطالبات مردم به ویژه افرادی که یارانه نمی گیرند این بوده که راهکاری برای ثبت نام و استفاده از این حق داشته باشند.

او اعلام نمود: همیشه مراجعاتی از مردم داشتیم که نسبت به عدم پرداخت یارانه و نبود ساز و کار معینی برای ثبت نام گلایه می کردند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: سابقا نیز به بهانه هایی این کار صورت نمی گرفت و در واقع مشکل عدم ثبت نام از افراد واجد شرایط دریافت یارانه به وسیله دولت بود.

منبع: توریسم آنلاین

به "یارانه بگیران حساب خود را چک کند ، واریز یارانه نقدی رمضان 300 هزارتومانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه بگیران حساب خود را چک کند ، واریز یارانه نقدی رمضان 300 هزارتومانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید