استارتاپ

این قارچ محلی منبع نانوذرات طلا است

محققان هندی با استفاده از یک گونه منحصر به فرد از قارچ های محلی، یک روش پیشگامانه برای تولید نانوذرات طلا ارائه کردند که نقش حیاتی برای تحویل داروهای ضدسرطان دارد.

14 اسفند 1402

ابتکار دانشمندان ایرانی برای افزایش طول عمر خطوط راه آهن

ایسنا نوشت: پژوهش گروهی از دانشمندان ایرانی پیرامون افزایش طول عمر خطوط راه آهن با یاری نانوفناوری مورد توجه واقع شده و نویدبخش پیشرفت در این زمینه است.

26 تیر 1402

7 روش برای اینکه به برترین شکل از ویجت های ویندوز 11 بهره ببرید

این روزها اهمیت ویجت در سیستم عامل های مختلف بیشتر و بیشتر می گردد و به همین دلیل مایکروسافت هم تصمیم گرفته در ویندوز 11 توجه خاصی را به این بخش داشته باشد. شما در این سیستم عامل به ویجت های مختلفی دسترسی خواهید داشت که می توانند در انجام کارهای مختلف همراهی...

4 اسفند 1401

راه اندازی مرکز نوآوری همراه اول

به منظور حمایت از استارت آپ ها و تیم های نوپا مرکز نوآوری همراه اول راه اندازی شد.

28 آذر 1401

بازنشر ، اولویت کاری دانشگاه آزاد در سال 1401 از زبان رئیس دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد با تشریح اولویت های این دانشگاه برای سال 1401 گفت: دانشگاه آزاد در سال 1401 بجز برنامه های همیشگی به اجرای سند تحول این دانشگاه و بعلاوه رویداد گام دوم می پردازد.

22 تیر 1401

تخفیف 50 درصدی در مجموعه های اقامتی استان زنجان برای گردشگران

پنج مجموعه اقامتی در استان زنجان تابستان سال جاری تخفیف 50 درصدی به گردشگران می دهند.

28 اردیبهشت 1401

چطور ایده هایمان را بررسی کنیم؟

از شرایط بازار قبل از ورود محصولتان مطمئن شویدبعضی شرکت ها با توجه به اینکه از بودجه کافی برای تحقیق و توسعه خود برخوردار نیستند، این 5 تکنیک ساده به آنها کمک می کند تا بهترین ارزیابی را از شرایط بازار داشته باشند.

21 اردیبهشت 1401

اکوسیستم نوآوری، زیر یک سقف! ، از یازدهمین دوره برگزاری نمایشگاه اینوتکس چه خبر؟

اردیبهشت 1401، پارک فناوری پردیس میزبان یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX 2022 است که جزئیات و بخش های آن را بررسی می کنیم.

20 فروردین 1401

جزئیات برپایی پاویون مجازی فناوری اطلاعات ایران در جیتکس 2021

به گزارش خبرنگاران به نقل از فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران، محمدرضا طلایی از برگزاری پاویون مجازی ICT ایران در نمایشگاه جیتکس سال جاری اطلاع داد و گفت کارآفرینان و شرکت های فناوری اطلاعات به وسیله این بستر می توانند به بیش از...

25 مهر 1400

میراث ایران و عطرهایش در اکسپو دبی

معاون گردشگری با تشریح طرح و فضایی که برای غرفه گردشگری ایران در اکسپو دبی 2020 پیش بینی شده است، از فضاسازی 360 درجه ای کاخ ها و محوطه های تاریخی ایران در این غرفه با استفاده از عطرهای تداعی کننده این فضاها و اجرای سیستم شهر فرنگ اطلاع داد.

19 شهریور 1400

سرمایه گذاری چند صد میلیون دلاری برای توسعه تاکسی های هوایی

شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا اخیرا به منظور توسعه ناوگان تاکسی های هوایی با شرکت جوبی اوییشن(Joby Aviation) که در حوزه هوا- فضا و وسایل نقلیه الکتریکی فعالیت دارد، همکاری نموده است.

14 اسفند 1398

گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس دغدغه ها، انتظارات و مطالبات ما است ، تحقق ارتقای صنایع دستی در سال رونق فراوری با همکاری مجلس و سایر دستگاه ها

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی با اشاره به قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس در باره عملکرد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به تشریح عملکرد معاونت صنایع دستی پرداخت و گفت: گزارش مجلس، دغدغه ها، انتظارات و مطالبات ما است.

5 مهر 1398

تاکید ابتکار بر لزوم حضور زنان در عرصه نمایندگی مجلس

معاون رییس جمهور در امور زنان با تاکید بر اهمیت حضور زنان در انتخابات پیش رو به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس گفت: اگر نسبت به آینده فرزندان خود و کشور احساس مسئولیت می کنیم باید در این عرصه حاضر شویم تا طبق فرموده امام راحل نااهلان سرکار نیایند.

30 شهریور 1398