شروع ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو، متقاضیان تا 20 اسفند فرصت دارند

به گزارش وبلاگ عکس، گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای طرح فروش فوق العاده تعدادی از محصولات خود برای سه گروه اطلاع داد که بر اساس آن متقاضیان از صبح امروز ساعت 11 تا خاتمه روز شنبه 20 اسفند مهلت ثبت درخواست دارند.

شروع ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو، متقاضیان تا 20 اسفند فرصت دارند

به گزارش ایسنا، طبق وعده داده شده، این خودروساز می خواهد به مناسبت عید نیمه شعبان طرح فروش فوق العاده تعدادی از محصولات خود را در قالب طرح عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودرو های فرسوده برای متقاضیان عرضه کند.

بر این اساس، این طرح امروز (چهارشنبه 17 اسفند ماه) به مدت چهار روز (تا انتها روز آدینه 19 اسفند ماه) برگزار می گردد و متقاضیان فرصت دارند در روز های سه شنبه، پنج شنبه و شنبه تا ساعت 14 برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه به مبلغ 130 میلیون تومان برای سواری ها و 400 میلیون تومان برای محصولات هایما، اقدام نمایند.

دقایقی پیش بخشنامه کامل طرح فروش بارگذاری شد که بر اساس آن اعلام شده این طرح از ساعت 11 صبح امروز شروع و تا ساعت 24 روز شنبه 20 اسفند ادامه دارد.

لازم به ذکر است؛ طبق آنچه اعلام شده است، این طرح از امروز (چهارشنبه) تا روز شنبه اجرایی و برای چهار محصول سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک، هایما S 5 و هایما S 7 عرضه شده است و مشتریان نهایی روز یکشنبه هفته آینده (21 اسفند ماه) به وسیله قرعه کشی مشخص خواهند شد.

به استناد بند 7 ماده 4 مصوبه 543 شورای رقابت سند فروش خودرو در ازای مبلغ 50 هزار تومان به مدت یکسال در رهن شرکت خواهد بود.

منبع: فرارو

به "شروع ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو، متقاضیان تا 20 اسفند فرصت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو، متقاضیان تا 20 اسفند فرصت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید