آخرین خبر درباره قیمت بنزین ، توزیع بنزین با کد ملی و کارت آزاد در جایگاه

به گزارش وبلاگ عکس، مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در آخرین اظهار نظر درباره قیمت بنزین، با بیان اینکه کارت آزاد کافی در اختیار جایگاه های عرضه قرار گرفته است، درباره فروش مکمل در جایگاه سوخت نکته مهمی را یادآور شد.

آخرین خبر درباره قیمت بنزین ، توزیع بنزین با کد ملی و کارت آزاد در جایگاه

وبلاگ عکس - جعفر سالاری مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: تا به امروز هیچ موضوعی در خصوص افزایش قیمت بنزین مطرح نشده است و تامین احتیاج از پالایشگاه های داخل صورت می گیرد.

سالاری درباره قیمت و یا سهمیه بنزین در سال 1403، اظهار کرد: هیچ موضوعی در خصوص افزایش قیمت مطرح نشده، و ما به عنوان شرکت پخش فراورده های نفتی وظیفه توزیع سوخت را داریم.

آخرین اظهار نظر درباره قیمت بنزین

وی در پاسخ به سوال دیگر درباره واردات بنزین گفت: بنزینی که در حال حاضر در کشور توزیع می شود را از پالایشگاه های داخلی دریافت می کنیم.

سخنان میرسلیم برای افزایش قیمت بنزین را در کانال یوتیوب وبلاگ عکس پلاس ببینید:

طرح توزیع بنزین با کد ملی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره طرح توزیع بنزین با کد ملی در جزیره کیش، گفت: این طرح به صورت پایلوت در جزیره کیش اجرا شد و اکنون پس از حصول نتایج آن، متوقف شده است.

سالاری نسب با بیان اینکه اقدام های لازم برای صدور کارت های هوشمند سوخت درخواست شده، و تحویل آن به متقاضیان پیش از روزهای تعطیلات نوروز اجرا شده، و کارت آزاد کافی در اختیار جایگاه های عرضه قرار گرفته است. اظهار کرد: هیچ کمبودی در زمینه سوخت وجود ندارد. همه تأسیسات و تجهیزات در مراکز ذخیره و مبادی توزیع سوخت در آماده باش کامل به سر می برند. با توجه به این که در سال 1402، بحث شخصی سازی کارت های هوشمند سوخت را داشتیم، اقدامات لازم درباره کارت سوخت اجرا شده و کارت ها صادر شده است.

بیشتر بدانید:

میرسلیم درباره قیمت سوخت گفت: مردم بیش از سهمیه را به قیمت واردات بخرند

با 100 لیتر بنزین به کجا سفر کنیم؟

باک خالی بنزین و بلایی که سر خودرو می آورد

تبعات منفی گازسوز کردن موتور بنزینی قدیمی

هزینه تعمیر و نگهداری خودرو بنزینی بیشتر از خودرو برقی است

وی تاکید نمود: ذخیره سازی مناسب سوخت در تمامی انبارهای کشور اجرا شده است و هیچ کمبودی در این باره وجود ندارد و منطقه ها سی وهفت گانه این شرکت نیز در آماده باش کامل به سر می برند.

به گفته سالاری گروه های عملیاتی ستاد و منطقه ها سی وهفت گانه از روز سه شنبه (15 اسفند) به سراسر کشور اعزام شدند. این گروه ها به دقت بر نحوه توزیع سوخت در جاده های مواصلاتی، محورهای ترانزیتی و همه جایگاه های درون شهری نظارت خواهند کرد. کل جایگاه های عرضه سوخت شبانه روزی پایش و رصد می شوند.

در کانال یوتیوب وبلاگ عکس پلاس ببینید:

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از توزیع روزانه بیش از 133 میلیون لیتر بنزین در روزهای اخیر در اسفندماه اطلاع داد. وی گفت: میانگین مصرف روزانه بنزین کل کشور به حدود 118 میلیون لیتر رسیده است. در حالیکه این عدد در روزهای عادی سال 115 میلیون لیتر بوده است.

سالاری نسب با بیان اینکه هموطنان در صورت برخورد با هرگونه مسئله ای در زمینه دریافت سوخت می توانند با سامانه پاسخگویی این شرکت به شماره 09627 تماس بگیرند و مسائل خود را آنالیز و پیگیری نمایند، گفت: افزایش تعداد کارت های آزاد جایگاه ها مختص ایام نوروز است. پس از آن شرایط به شرایط قبل بازمی شود. با وجود افزایش تعداد کارت های آزاد در جایگاه ها، از مردم درخواست می کنیم که از کارت های سوخت شخصی خود استفاده نمایند.

وی یادآور شد: میانگین مصرف بنزین در امسال تا 23 اسفندماه به 115 میلیون لیتر در روز رسیده است. اما میانه مصرف روزانه بنزین در اسفندماه 117.4 میلیون لیتر بوده، و در روزهای اخیر رکوردهای مصرف روزانه 121، 127 و 133 میلیون لیتر را هم داشته ایم.

او گفت: در ایام پایانی سال گذشته، رکورد مصرف و توزیع 143 میلیون لیتر بنزین در یک روز به ثبت رسید. البته بسته به احتیاج توزیع بنزین صورت می گیرد.

در کانال یوتیوب وبلاگ عکس پلاس ببینید:

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه مصرف بنزین در امسال نسبت به سال گذشته رشدی 13 درصدی داشته است، گفت: بنزین سوپر در کشور در حال توزیع است، اما با توجه به اینکه توزیع بنزین در 8 کلانشهر بزرگ کشور بر اساس استانداردهای یورو 4 صورت می گیرد، احتیاج مردم را در زمینه تأمین بنزین با کیفیت از نظر اکتان و درصد گوگرد، پاسخ می دهد و جای نگرانی وجود ندارد.

سالاری نسب با بیان اینکه فروش مکمل غیرقانونی است و این مسئله به تمامی جایگاه ها اعلام شده است، تاکید نمود: اگر گزارشی از دریافت نرخ اضافه بابت کارت سوخت آزاد به شرکت ملی پخش برسد، برخورد قانونی خواهد شد، نرخ عرضه بنزین به صورت آزاد 3000 تومان در هر لیتر است و هیچ جایگاهی حق دریافت مبلغ بیشتری ندارد.

گزارش زمان عرضه سورن گازسوز قوی ترین خودرو ایرانی و داخل کابین آن را در کانال یوتیوب وبلاگ عکس پلاس دیدن کنید:

وی با بیان اینکه توزیع گاز مایع برای آنهایی که به شبکه سراسری گاز دسترسی ندارند، با دو نرخ صورت می گیرد، بیش از 98 درصد متقاضیان در سامانه سدف ثبت نام نموده اند و برای این دسته، روزانه حدود 3000 تن گاز مایع با نرخ هر کپسول 11 کیلویی 27 هزار و 900 تومان عرضه می شود، برای آن دسته از متقاضیان که در سامانه سدف ثبت نام ننموده اند، گاز مایع با 10درصد افزایش نرخ، به قیمت هر کپسول 20 هزار و 600 تومان عرضه می شود و همچنان عرضه گاز مایع بیش از احتیاج مردم صورت می گیرد و هیچ کمبودی در این عرصه وجود ندارد.

مقایسه قیمت خودروهای چینی در ایران، امارات، ترکیه و البته چین

آنالیز سهند برترین خودرو سدان شهری ایران که کشته شد

جی ای سی آیون S پلاس، تاکسی برقی نو در ایران / آنالیز ویژگی های فنی و امکانات

مدیر عامل سایپا با صندلی ریاست خداحافظی کرد / تیموری رفت، توسلی مهرآمد

گزینه عجله دارم بالاخره حذف شد یا خیر؟ / اسنپ شرح داد

روش های کلاهبرداری فروش خودرو ؛ خودرو چپی وسوخته شما را خریدارند

خودرو در حال فتح قله های نو + خودروهایی که بیشترین افزایش قیمت را دارند

صداگیری خودرو را چگونه انجام دهیم؟ برای همواره از شر صداهای مزاحم خلاص شوید

قیمت سهند پارس خودرو ، شرایط فروش و زمان تحویل اعلام شد + مشخصات فنی

منبع: ایسنا

منبع: بیت ران

به "آخرین خبر درباره قیمت بنزین ، توزیع بنزین با کد ملی و کارت آزاد در جایگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر درباره قیمت بنزین ، توزیع بنزین با کد ملی و کارت آزاد در جایگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید