اجرای ورودی پنج و توضیح یک روزنه در حوزه هنری

به گزارش وبلاگ عکس، تهران (پانا) - نمایش ورودی پنج و توضیح یک روزنه در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به صحنه می فرایند.

اجرای ورودی پنج و توضیح یک روزنه در حوزه هنری

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، گروه هنری چهره با نمایش ورودی پنج به نویسندگی و کارگردانی رسول نقوی، بار دیگر چراغ تماشاخانه مهر را روشن می نماید و میزبان علاقه مندان به هنر تئاتر می گردد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پهلوان ولی در آخرین روزهای عمر خود قرار گرفته است و تصمیم گرفته که جانشین خود را انتخاب و معرفی نماید، پس مردم شهر را به وسیله دخترانش به آزمون می کشد، تا دریابد چقدر آمادگی پذیرش نایپ پهلوان در شهر و مردم وجود دارد.

سعید بحرالعلومی، یوسف طاهریان، افشین قدیمی، فریبا رسولی، مروارید معصومی، ماهان جعفری، مهرنوش حسینی، سید محمدحسینی، شهرام طهماسبی و زهرا بهاری، بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به مشاور و مجری طرح: لیلا فیضی، طراح صحنه، نور و لباس: یوسف طاهریان، آهنگساز: محمد فرشته نژاد، دستیار کارگردان: محمدرضا جعفری، طراح پوستر و بروشور: شهرام طهماسبی، مجری پوستر و بروشور: پرستو ارفعی، منشی صحنه: هانیه حسینی، مدیر صحنه: نازنین قرش پور، اجرای نور: محمدرضا جعفری، بهار حسینی، اجرای صدا: هانیه حسینی، مدیر روابط عمومی: بهار حسینی و عکاس: ریحان رشیدمهربان، اشاره نمود.

نمایش ورودی پنج به نویسندگی و کارگردانی رسول نقوی هر روز از 31 شهریورماه تا 30 مهرماه ساعت 18:30 در تماشاخانه مهر به نشانی خیابان حافظ، نبش سمیه، حوزه هنری میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

بعلاوه نمایش توضیح یک روزنه به نویسندگی و کارگردانی علی احمدی خیری از 4 مهر، ساعت 18 در تماشاخانه ماه در حوزه هنری به روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، تماشخانه ماه حوزه هنری با نمایش توضیح یک روزنه به نویسندگی و کارگردانی علی احمدی میزبان مخاطبان خود می گردد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:عدی ابن مالک از جنگ با حسین بن علی (ع) پشیمان می گردد و در راه بازگشت به کوفه در خرابه ای به شخصی بنام داوود برخورد می نماید و … .

در این نمایش محمد رضایی مقدم، احمدرضا نورالهی، محمدجواد رضوانی، تامارا یکتاه به اسم بازیگر ایفای نقش می نمایند.

از دیگر عوامل نمایش توضیح یک روزنه می توان به موسیقی: رحمان دانیالپور، احسان مسعودیان، مصطفی لک، دستیار اول کارگردان: شروین حیدری تبار، منشی صحنه: کردیا اعتمادیان، دستیار دوم کارگردان: محمدامین منصف نژاد، طراح نور: امیرحسین میرزاجانی، اتاق فرمان: امیرحسین میرزاجانی، مشاور رسانه و عکاس: پیغام احمدی کاشانی و طراح پوستر: حسین اناری اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اجرای ورودی پنج و توضیح یک روزنه در حوزه هنری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای ورودی پنج و توضیح یک روزنه در حوزه هنری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید