اپل نسخه بتای عمومی iOS 15.4 و iPadOS 15.4 را منتشر کرد

به گزارش وبلاگ عکس، در اوایل این هفته، اپل iOS 15.3 و iPadOS 15.3 را برای دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی شده ارسال کرد، و می دانید این به چه معناست؟ زمان برای یک ارایه یک نسخه بتای نو است و چرخه توسعه هرگز متوقف نمی گردد.

اپل نسخه بتای عمومی iOS 15.4 و iPadOS 15.4 را منتشر کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، این شرکت تنها دیروز iOS 15.4 و iPadOS 15.4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد و امروز این نسخه ها برای افرادی که بخشی از برنامه بتا اپل هستند در دسترس هستند.

این نسخه آینده نرم افزار موبایل اپل در نهایت Face ID را زمانی که ماسک روی آن دارید فعال می نماید (و فقط دو سال طول کشید!). علاوه بر این، بعضی از عملکرد های نو برای عینک کنندگان وجود دارد، اگرچه ضروری است آن را با هر جفت عینکی که به طور مرتب استفاده می کنید، تنظیم کنید. گفته شد، Face ID با ماسک از عینک آفتابی پشتیبانی نمی نماید.

تا پیش از این، زمانی که ماسک می زدید، از Face ID پشتیبانی می شد، اما لازم بود اپل واچ را به همان گوشی متصل کنید. اما از iOS 15.4 به بعد، دیگر لازم نیست.

نسخه های بتا، بعلاوه دارای ایموجی های نو، ویجت Apple Card، گزینه ای برای کنترل روشنایی صفحه کلید به وسیله Control Center در iPad، تنظیم دامنه ایمیل سفارشی روی دستگاه و دسترسی آسان تر به SharePlay هستند.

منبع: انتخاب

به "اپل نسخه بتای عمومی iOS 15.4 و iPadOS 15.4 را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل نسخه بتای عمومی iOS 15.4 و iPadOS 15.4 را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید