اپیزود محبوب متیو پری در سریال فرندز کدام است؟

به گزارش وبلاگ عکس، نام متیو پری، چه او دوست داشته باشد چه نداشته باشد، تا ابد با نام سریال فرندز و شخصیت چندلر بینگ گره خورده است. با مرگ نابهنگام او در پنجاه وچهار سالگی، هر روز اخبار بیشتری درباره وی، روحیاتش و به خصوص حضورش در این سریال در دسترس قرار می گیرد و حالا در تازه ترین خبر، اپیزود محبوب او در فرندز نیز معین شده است. با توجه به جهانی بودن پدیده فرندز بسیاری از علاقه مندان این مجموعه و البته متیو پری کنجکاوند که بدانند اپیزود محبوب این بازیگر چه بوده است.

اپیزود محبوب متیو پری در سریال فرندز کدام است؟

با اینکه چندلر بینگ، شخصیتی که پری نقشش را در فرندز بازی کرد، به مزه ریختن ها و کنایه های تندوتیزش معروف است اما جالب است بدانید که قسمت محبوب او همان اپیزودی است که در آن کمترین دیالوگ را دارد. پری در مصاحبه ای در سال 2022 گفته بود که اپیزود خاموشی شهر از فصل اول را بیشتر از بقیه قسمت های سریال دوست دارد.

پری در مصاحبه دیگری با اینترتینمنت ویکلی در سال 2004 که مجله پیپل در هفته جاری بازنشر کرد، با جزئیات بیشتری درباره بازی اش در این قسمت فرندز شرح داده است. چندلر در این اپیزود که سال 1994 پخش شد، بعد از قطعی سرتاسری برق در شهر، در یک اتاقک ای تی ام با جیل گودکر، مدل ویکتوریا سیکرت گیر می افتد. ظاهراً متیو پری در دنیای واقعی به همان میزان چندلر از گیر کردن در اتاقکی دربسته با جیل گودکر شاد بوده است.

پری در مصاحبه سال 2004 در این باره گفت: نکته جالب این اپیزود این بود که من بر خلاف همواره زیاد حرف نمی زدم؛ من در بیشتر این قسمت راوی بودم که ما پیش از تصویربرداری ضبط نموده بودیم، و موقع ضبط من باید به آن صداگذاری ها واکنش نشان می دادم.

ستاره سیتکام فرندز گفت که هم بازی اش در این صحنه احمق نشان دادن او را راحت تر کرد. پری در این باره گفت: بیایید با هم صادق باشیم. جیل گودکر بسیار مجذوب کننده و زیباست، بنابراین خیلی سخت نبود. یادم هست که من آدامسم را تف کردم و چسبید به دیوار. من اینجا خودم تصمیم گرفتم که با حالت ترس و خجالت بی حرکت بمانم.

او بعلاوه گفت با توجه به اینکه در این قسمت با دیگر ستارگان فیلم بازی نداشت، باعث شد جنیفر انیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت لبلانک و دیوید شویمر را دیدن کند و بفهمد که فرندز اثر ویژه ای داشت.

نکته جالب آن شب این بود که من می توانستم بخش دیگری از سریال و پنج هم بازی بی نظیر دیگرم را دیدن کنم که در کار آنسامبل شان در آن صحنه شگفت انگیز بودند. این اولین بار بود که من فهمیدم این سریال واقعاً دارد کار می نماید.

پری در بیست وهشتم اکتبر 2023 خانه اش در لس آنجلس از دنیا رفت. هم بازی های او در سریال فرندز در واکنش به این تراژدی، بیانیه ای مشترک منتشر کردند که در آن آمده است: ما همگی از مرگ متیو ویران شده ایم. ما چیزی بیش از هم بازی برای هم بودیم. ما یک خانواده ایم. گفتنی زیاد است، اما حالا زمان سوگواری و هضم این فقدان عمیق است. به زودی، وقتی توانش را داشته باشیم، بیشتر خواهیم گفت. در این لحظه، تمام فکر و قلب ما پیش خانواده متیو، دوستانش و هر آنکه است که از سرتاسر دنیا او را دوست داشت.

ستارگان سریال فرندز با فاصله ای نسبتاً زیاد به مرگ پری واکنش شخصی نشان دادند. آن ها با انتشار تصاویری از متیو پری در فرندز یاد او را با کلامی شیرین و دردناک گرامی داشتند.

منبع: HuffPost

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپیزود محبوب متیو پری در سریال فرندز کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپیزود محبوب متیو پری در سریال فرندز کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید