بیش از 51هزار گردشگر خارجی وارد استان یزد شدند

به گزارش وبلاگ عکس، معاون گردشگری استان یزد از ورود بیش از 51هزار گردشگر خارجی در چهارماهه نخست امسال اطلاع داد.

بیش از 51هزار گردشگر خارجی وارد استان یزد شدند

به گزارش وبلاگ عکس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد، هما خورشیدی با اشاره به این که بر اساس سند توسعه ششم، زمینه ها برای ورود گردشگر خارجی برای سال 98 فراهم شده است گفت: چهارماهه اول امسال 51 هزار و 718 گردشگر خارجی به استان یزد سفرنموده اند که نسبت به سال گذشته رشد 29 درصدی داشته است.

او بابیان این که بیشتر این گردشگران از کشورهای ایتالیا، آلمان، فرانسه، چین و اسپانیا بوده اند، اضافه نمود: طی سال های گذشته بین 100 تا 150 هزار گردشگر خارجی از استان یزد دیدن نموده اند، نوروز امسال نیز بیش از یک میلیون گردشگر داخلی و خارجی وارد استان یزد شده اند.

معاون گردشگری استان یزد بابیان این که استان یزد دارای تابستان های نیم گرم و خشک است، گفت: این استان نه تنها ازنظر منابع انسانی و صنعتی غنی است، بلکه بالغ بر 4هزار جاذبه گردشگری ملموس و نیز سرمایه های فرهنگی ناملموس خاص دارد.

یزد جلوه هایی از باشکوه ترین و درخشان ترین میراث فرهنگی و تمدن کهن ادوار مختلف تاریخی ایران را در خود جای داده است و با داشتن جاذبه های زیبا و کم نظیر، همه ساله گردشگران و مسافران زیادی را به سوی خود جلب می نماید.

منبع: میراث آریا

به "بیش از 51هزار گردشگر خارجی وارد استان یزد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 51هزار گردشگر خارجی وارد استان یزد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید