تنها یک هفته برای جشنواره ولاگ فیلیمومدرسه فرصت دارید

به گزارش وبلاگ عکس، تا امروز بیش از 150 ولاگ از دانش آموزان پایه اول تا نهم از 24 استان کشور برای دومین دوره جشنواره ولاگ فیلیمومدرسه ارسال شده است.

تنها یک هفته برای جشنواره ولاگ فیلیمومدرسه فرصت دارید

میثم حیدری، مدیر اجرایی فیلیمومدرسه، با بیان این خبر در خصوص تفاوت های این دوره از جشنواره نسبت به دور قبل گفت: یکی از اتفاقاتی که امسال قابل توجه بود، مشارکت و حضور پدر و مادرها در ویدئوهای دانش آموزان است، به طوری که برخی دانش آموزان از پدر و مادر خود در نقش بازیگر مکمل استفاده کرده اند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از نکات قابل توجه خلاقیت و نوآوری ها در ساخت ولاگ ها بود، به عنوان مثال طراحی سناریو و صداگذاری روی برخی از انیمیشن های مطرح و بهره بردن از آن ها برای روایت یک روز درس خواندن، از مواردی است که برخی دانش آموزان سراغ آن رفته اند.

شایان ذکر است دانش آموزان می توانند تا نیمه اسفند برای شرکت در دومین دوره از این جشنواره، از یک روز درس خواندن خود با فیلیمومدرسه در قالب اسکول ولاگ (ویدیو درس خواندن)، از خود فیلم گرفته و با انتشار آن در صفحه مربوط به مسابقه در آپارات به نشانی (https://aparat.com/vlog1402) در این جشنواره شرکت کنند و برنده جوایز ویژه این رویداد شوند، بر این اساس 50 میلیون تومان جایزه برای نفرات اول در نظر گرفته شده است.

اولین دوره جشنواره ولاگ سال گذشته برگزار و با استقبال دانش آموزان روبرو شد، در این دوره بیش از 230 ولاگ از طریق شرکت کنندگان ساخته و منتشر شد. این جشنواره که منطبق بر ذائقه رسانه ای دانش آموزان یعنی ویدیوهای کوتاه طراحی شده، با هدف ترویج و تشویق بیشتر دانش آموزان به درس خواندن تا 15 اسفند ادامه دارد.

منبع: خبرآنلاین

به "تنها یک هفته برای جشنواره ولاگ فیلیمومدرسه فرصت دارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها یک هفته برای جشنواره ولاگ فیلیمومدرسه فرصت دارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید