خبر خوش برای دانشآموزان استثنایی؛ تبلت و گوشی هوشمند تامین میشود

به گزارش وبلاگ عکس، تهرن (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان سمنان اظهار کرد که 40 درصد دانش آموزان استثنایی برای استفاده از شبکه شاد به گوشی هوشمند یا تبلت دسترسی ندارند و نهضت توان افزایی برای تامین این تجهیزات در آموزش و پرورش استثنایی آغاز شده است.

خبر خوش برای دانشآموزان استثنایی؛ تبلت و گوشی هوشمند تامین میشود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین استان سمنان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گشت اظهار کرد: 105 قلم وسیله آموزشی و توانبخشی به تعداد 72 هزار عدد برای دانش آموزان استثنایی در گروه های 7 گانه نیاز است که در تلاش هستیم در قالب نهضت توان افزایی و با به کارگیری تمام ظرفیت های دولتی، عمومی و مردمی این تجهیزات تهیه شود.

وی گفت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی 50 درصد هزینه تهیه تبلت برای دانش آموزان استثنایی را تقبل می کند و 50 درصد دیگر را استان ها تلاش کنند از طریق ظرفیت های مردمی و خیرین تامین کنند.

معاون وزیر با اشاره برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی اظهار کرد: 99.6 درصد دانش آموزان بدو ورود به دبستان استان سمنان سنجش شده اند که از هدف گذاری 99 درصدی، این استان فراتر رفته است.

وی اضافه نمود: با اجرای بسته تحولی مداخلات به هنگام طلایی 21.2 درصد پوشش تحصیلی پیش دبستان، 15 درصد افزایش خدمات توانبخشی برای دانش آموزان پیش دبستان و 45 درصد افزایش خدمات توانبخشی دانش آموزان در استان سمنان را شاهد خواهیم بود.

حسینی در پایان گفت: تلاش های استان سمنان در تغییر نگرش جامعه به معلولین ارزنده است و امید است تبدیل منابع انسانی به سرمایه انسانی که رسالت اصلی نظام تعلیم و تربیت است با کمک همه عزیزان محقق شود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "خبر خوش برای دانشآموزان استثنایی؛ تبلت و گوشی هوشمند تامین میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای دانشآموزان استثنایی؛ تبلت و گوشی هوشمند تامین میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید