دستور تهیه برنامه اشتغال متناسب با شرایط کرونایی برای طرح و بررسی در دولت

به گزارش وبلاگ عکس، حسن روحانی از وزیر امور اقتصادی و دارایی درخواست کرد برنامه اشتغال متناسب با شرایط کرونایی برای طرح و بررسی در دولت، تهیه و ارائه کند.

دستور تهیه برنامه اشتغال متناسب با شرایط کرونایی برای طرح و بررسی در دولت

در جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران که به ریاست حسن روحانی رئیس جمهورتشکیل شد، از همه دستگاه های ذیربط خواسته شد که شرایط اشتغال، کسب و کار و تولید را به حد امکان تسهیل کنند و در صورت نیاز به اخذ مصوبه از دولت، مراتب را به دولت منعکس کنند.

در ادامه همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از بهبود رتبه کشور در خصوص تعداد مبتلایان به کرونا و میزان بهبودیافتگان آن و دو رقمی ماندن آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری ارائه داد.

رئیس جمهور ضمن تقدیر از زحمات کادر پزشکی اظهار امیدواری کرد رقم ابتلا و مرگ و میر به تدریج منفی شود. در عین حال ضمن پر اهمیت خواندن آغاز کسب و کارها، از مردم خواست پروتکل های بهداشتی را کاملاً رعایت کنند تا مجبور به بازگشت به عقب یا شرایط قبل و تعطیلی مجدد کسب و کارها نشویم.

رئیس جمهور گفت: کرونا یک بیماری است ولیکن بیکاری یک خطر بزرگ است، نباید مرگ و میر ناشی از کرونا مهار شود ولی مرگ و میر ناشی از فقر و بیکاری راه بیفتد.

روحانی همچنین به وزیر اطلاعات دستور داد نسبت به اقدام غیرقانونی و غیراخلاقی از بین بردن جوجه های یک روزه اقدام لازم صورت گیرد و عاملان این اقدام تحت تعقیب قرارگیرند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "دستور تهیه برنامه اشتغال متناسب با شرایط کرونایی برای طرح و بررسی در دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور تهیه برنامه اشتغال متناسب با شرایط کرونایی برای طرح و بررسی در دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید