دهقانی: امکان افزایش تعداد تیم ها در لیگ بانوان وجود دارد، در حال ایجاد توازن بین تیم ملی و باشگاه ها هستیم

به گزارش وبلاگ عکس، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال آخرین شرایط حضور تیم اشتادسازه در لیگ برتر هندبال بانوان را تشریح کرد و از احتمال افزایش تیم های حاضر در این رقابت ها اطلاع داد.

دهقانی: امکان افزایش تعداد تیم ها در لیگ بانوان وجود دارد، در حال ایجاد توازن بین تیم ملی و باشگاه ها هستیم

افسانه دهقانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عکس، درباره شرایط تیم اشتادسازه در لیگ برتر هندبال و اینکه این تیم هنوز ثبت نام ننموده است، گفت: بحثی بر سر اعلام حضور این تیم وجود دارد. با توجه به اینکه این تیم اقدامات لازم برای ثبت نام را در سامانه هندبال انجام نداده و سایر موارد را رعایت ننموده است و از طرفی مهلت ثبت نام تعیین است، اگر قرار باشد در لیگ نباشد طبق آیین نامه ها تصمیم گیری خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان اضافه شدن تیم دیگری به لیگ وجود دارد، گفت: براساس ضوابط امکان افزایش تیم ها با توجه به اینکه تعدادی از تیم ها در قرعه کشی هم درخواست حضور داده بودند، وجود دارد. باید کوشش کنیم که با توجه به جایگاهی که هندبال بانوان به دست آورده است، لیگ پویایی داشته باشیم. مطمئناً لیگ پشتوانه تیم ملی خواهد بود.

دهقانی در خصوص زمان شروع اردوی تیم ملی هندبال بانوان توضیح داد: تمام بچه های مستعدی که در تیم ملی هستند، در باشگاه ها هم بازی می نمایند. اولین اولویت ما تیم ملی است، اما در حال ایجاد توازن بین تیم ملی و باشگاه ها هستیم که هیچ سمتی ضرر نکند. ممکن است یک هفته زمان شروع لیگ تغییر کند، اما کوشش می کنیم این زمان به درازا کشیده نشود .

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان ملی پوش اشتادسازه در صورت غیبت این تیم، در لیگ حضور خواهند داشت، گفت: چند بازیکن اشتادسازه در تیم ملی بودند. برخی ها همین الان با باشگاه ها در حال عقد قرارداد هستند . ملی پوشان اشتادسازه قطعاً خواستار زیاد دارند.

وی راجع به فرایند ثبت نام تیم ملی هندبال بانوان جهت حضور در مسابقات جهانی اسپانیا یادآور شد: فدراسیون جهانی هندبال دستور العمل ها را فرستاده و زمان ها را اعلام نموده است. ما ثبت نام کردیم و فهرست موقت را طبق تاریخ اعلام کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دهقانی: امکان افزایش تعداد تیم ها در لیگ بانوان وجود دارد، در حال ایجاد توازن بین تیم ملی و باشگاه ها هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهقانی: امکان افزایش تعداد تیم ها در لیگ بانوان وجود دارد، در حال ایجاد توازن بین تیم ملی و باشگاه ها هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید