رشد 2.6 درصدی سفرهای جاده ای نوروزی

به گزارش وبلاگ عکس، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: سفرهای نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه نوروز سال گذشته با افزایش و رشد 2.6 درصدی همراه بوده است.

رشد 2.6 درصدی سفرهای جاده ای نوروزی

به گزارش وبلاگ عکس از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، داریوش باقرجوان از آمادگی کامل بخش حمل و نقل عمومی جاده ای به منظور خدمات رسانی به مسافران نوروزی در سفرهای بازگشت خبر داد.

وی با اشاره به سرانجام سفرهای نوروزی و آغاز موج بازگشت مسافران به مبادی اولیه سفر، مطرح نمود: در راستای خدمات رسانی به مسافران، بخش حمل و نقل عمومی جاده ای با استفاده از ظرفیت حدود 15 هزار دستگاه اتوبوس (10 هزار دستگاه به صورت مستمر و پیوسته)، 19 هزار دستگاه مینی بوس و 28 هزار دستگاه سواری کرایه از آمادگی کامل برای ارائه خدمات مطلوب برخوردار است.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تأکید کرد: در این راستا با توجه به پایش ظرفیت و تقاضای سفر در استان ها و در سایه تعامل و همکاری تشکل های صنفی حوزه حمل و نقل و تلاش شبانه روزی رانندگان و شرکت های حمل و نقل مسافر، همه امکانات و ظرفیت ها برای ارائه خدمات سریع، به هنگام و مناسب به مسافران نوروزی پای کار آمده است.

باقرجوان از تداوم روند خدمت رسانی و جابه جایی مسافران تا روز سرانجامی اجرای طرح نوروزی 1403 در 17 فروردین ماه خبر داد.

وی همچنین به پیش بینی افزایش سفرهای بین شهری از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در ایام تعطیلات عید سعید فطر و در فاصله چند روزه از سرانجام یافتن طرح نوروزی اشاره و شرح داد: با توجه به افزایش تقاضای سفر در روزهای آینده، تمهیدات لازم با هدف خدمات رسانی بهینه به مسافران اتخاذ و برنامه ریزی ها در این باره اجرا شده است.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه با نگاهی به آمار جابه جایی مسافران از آغاز اجرای طرح نوروزی امسال از 24 اسفند 1402 تا 12 فروردین 1403، گفت: در این بازه زمانی 5 میلیون و 340 هزار مسافر از طریق 581 هزار سفر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر جاده ای (اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه) جابجا شده اند.

به گفته باقرجوان، سفرهای نوروزی هموطنان در نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه نوروز سال گذشته با افزایش و رشد 2.6 درصدی همراه بوده است.

منبع: دنیای سفر

به "رشد 2.6 درصدی سفرهای جاده ای نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 2.6 درصدی سفرهای جاده ای نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید