سامسونگ به توسعه دهندگان اجازه می دهد برنامه های خود را قبل از انتشار در گلکسی فولد تست نمایند

به گزارش وبلاگ عکس، گذشته از چالش های سخت افزاری که سامسونگ هنگام توسعه گلکسی فولد با آن روبرو بود، این غول فناوری باید در خصوص تجربه کاربری و چگونگی دستیابی این گوشی به نرم افزارهای جدید فکر کند.

سامسونگ به توسعه دهندگان اجازه می دهد برنامه های خود را قبل از انتشار در گلکسی فولد تست نمایند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، غول فناوری کره می گوید که از آوریل 2018 آغاز به توسعه نرم افزارهای گوشی هوشمند خود کرد و با گوگل و سایر شرکای برنامه و توسعه دهندگان اندروید در این زمینه همکاری کرد.

اکنون سامسونگ به توسعه دهندگان اجازه داده است تا قبل از انتشار برنامه های خود را در گلکسی فولد بیازمایند. بلافاصله بعد از معرفی نمایشگر Infinity Flex در SDC 2018 ، سامسونگ و گوگل آزمایشگاه هایی را در چندین شهر کلیدی در سراسر دنیا راه اندازی کردند و از شرکا و توسعه دهندگان دعوت کردند تا برنامه های خود را بر روی تلفن تاشو سامسونگ آزمون نمایند و با اندروید 10 جدید ، گوگل نوید بهینه سازی های بیشتری را برای سیستم عامل تاشو می دهد.

بعضی از برنامه های ویژه بهینه شده برای گلکسی فولد شامل Amazon Prime Video ، فیس بوک ، iHeartMedia ، برنامه های مایکروسافت ، اسپاتیفای، توییتر و VSCO است. به نظر می رسد سامسونگ در حال برنامه ریزی تمهیداتی است تا متداول ترین اپلیکیشن ها روی OLED های جدید منعطف عملکرد خوبی داشته باشند.

منبع: انتخاب

به "سامسونگ به توسعه دهندگان اجازه می دهد برنامه های خود را قبل از انتشار در گلکسی فولد تست نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ به توسعه دهندگان اجازه می دهد برنامه های خود را قبل از انتشار در گلکسی فولد تست نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید