سناتور سرشناس دموکرات ها از غول های فناوری چه می خواهد؟ ، اپل در تیررس الیزابت وارن نهاده شد

به گزارش وبلاگ عکس، روز گذشته الیزابت وارن سناتور سرشناس آمریکایی و نامزد احتمالی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری از طرحی صحبت کرد که می تواند ماهیت شرکت های فناوری را به طور کامل متحول و حتی بعضی شرکت ها را نابود کند. اکنون به نظر می رسد غول سرشناس فناوری ایالات متحده یعنی اپل نیز در این فهرست جا دارد.

سناتور سرشناس دموکرات ها از غول های فناوری چه می خواهد؟ ، اپل در تیررس الیزابت وارن نهاده شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر اهداف الیزابت وارن به ثمر برسد بسیاری از غول های فناوری متضرر می شوند.به اعتقاد این کاندیدای ریاست جمهوری دموکرات شرکت های فناوری مانند آمازون، گوگل و فیس بوک بیش از حد بر زندگی ما تأثیر می گذارند و باید آنها را از بین ببریم.

اما زمانی که او این پیشنهاد را مطرح نمود، نام اپل در این فهرست جای نداشت، اکنون از سخمنان ثانویه او چنین تلقی می گردد که او برنامه هایی جدی برای اپل دارد. او گفت فروشگاه اپل بیش از حد مجاز از مزایای رقابتی به نفع شرکت اپل استفاده می نماید.

وارن گفت: اپل باید فروشگاه را از خود جدا کند، نمی توان دو پلتفرم با درامد بالا را در یک شرکت شاهد بود. این نوع استفاده از اطلاعات خصوصی زمین بازی را به نفع بعضی از شرکت ها طراحی نموده است و در این روند، کسب و کارهای کوچک را آسیب زده و نوآوری را خفه می نماید.

وارن پیشنهاد تصویب قوانین را که از سیستم های تجارت الکترونیکی بزرگ (با درآمد جهانی سالانه 25 میلیارد و یا بیشتر) جلوگیری می نماید در سر دارد. وارن در یک اظهار نظر جالب گفت: هنگامی که راه آهن غالب بود و شما مجبور بودید فولاد یا گندم را به راه آهن برسانید، راه آهن از موقعیت خود سوء استفاده کرد و باعث اختلال در قیمت های فولاد و آهن شد.سازنده آیفون که اغلب در فهرستی از شرکت های با ارزش آمریکایی واقع شده است اکنون در خطر واقع شده است.

منبع: انتخاب

به "سناتور سرشناس دموکرات ها از غول های فناوری چه می خواهد؟ ، اپل در تیررس الیزابت وارن نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور سرشناس دموکرات ها از غول های فناوری چه می خواهد؟ ، اپل در تیررس الیزابت وارن نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید