قابلیت تازه و کاربردی جالب واتساپ را بشناسید!

به گزارش وبلاگ عکس، واتساپ به ادمین ها نیز ابزار های تازه قدرتمندی را برای مدیریت انجمن ها ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به امکان پخش اعلان ها برای همه اعضا و امکان انتخاب گروه های مورد نظر اشاره نمود.

قابلیت تازه و کاربردی جالب واتساپ را بشناسید!

قابلیت تازه واتساپ که Communities نام دارد، به امکان تعامل بیشتر و گردهمایی گروه های مرتبط در قالب یک انجمن واحد یاری می نماید.

واتساپ در حال ارائه بعضی از ویژگی های تازه، از جمله قابلیتی برای افزایش تعامل در میان چت های گروهی است. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، اوایل امسال از ویژگی Communities (انجمن ها) رونمایی کرد و اشاره نمود که هدف از آن، فراهم کردن قابلیتی برای کاربران است تا چت های گروهی را زیر یک چتر با ساختاری که برای آن ها مناسب است، ترکیب نمایند. هم چنین ابزار های مشابهی برای اینستاگرام و فیس بوک نیز در دست ساخت هستند.

قابلیت Communities در ماه های آینده برای همه کاربران واتساپ در دسترس خواهد بود. با استفاده از این ویژگی می توانید چت های گروهی کوچک تری را در یک انجمن راه اندازی کنید تا درباره مسائل مورد نظر خود بحث نموده و به راحتی بین هر یک جابجا شوید.

واتساپ به ادمین ها نیز ابزار های تازه قدرتمندی را برای مدیریت انجمن ها ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به امکان پخش اعلان ها برای همه اعضا و امکان انتخاب گروه های مورد نظر اشاره نمود.

در توضیحات واتساپ از این قابلیت تازه، عنوان شده که اعضای محله ها، محل های کار و والدینی که بچه های آن ها در یک مدرسه مشترک تحصیل می نمایند، ممکن است بخواهند گروه هایی را به عنوان بخشی از یک انجمن گرد هم بیاورند.

برای آغاز باید روی تب Communities در بالای نرم افزار اندروید یا پایین صفحه در پلتفرم iOS ضربه بزنید. سپس شما می توانید یک انجمن را از پایه راه اندازی نموده یا گروه های موجود را به آن اضافه کنید.

ویژگی تازه واتساپ به نام Communities، تا حدی شبیه به قابلیت Groups در فیس بوک به نظر می رسد که با رمزگذاری سرانجام به سرانجام محافظت می گردد. در حالی که زاکربرگ در پی مدلی مبتنی بر انجمن ها برای شبیه سازی چت های گروهی از نمونه فیس بوک است، انتقاد هایی مبنی بر عدم جذابیت این ایده مطرح شده است.

به طور کلی، واتساپ به علت تمرکز آن بر روی رمزگذاری، ابزار های شخصی سازی کم تری دارد که می تواند پنهان کردن ایرادات را دشوارتر کند.

هم چنین واتساپ بعضی از ویژگی های تازه را به بخش گروه ها نیز اضافه خواهند کرد که حتی دسته ای که به انجمن ها مرتبط نیستند نیز می توانند از آن ها استفاده نمایند. هم چنین قابلیت اضافه کردن نظرسنجی و پشتیبانی از تماس های ویدیویی رمزگذاری شده 32 نفره که متا طی هفته های پیش مورد آزمایش قرار داده نیز به گروه های واتساپ اضافه خواهند شد. علاوه بر این، اکنون ظرفیت پذیرش اعضای هر گروه در این پیغام رسان به 1024 نفر افزایش یافته است.

منبع: گجت نیوز

منبع: فرادید

به "قابلیت تازه و کاربردی جالب واتساپ را بشناسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت تازه و کاربردی جالب واتساپ را بشناسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید