مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بالن های نظارتی ایالات متحده تا تغییر نام اینستاگرام و واتس اپ

به گزارش وبلاگ عکس، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بالن های نظارتی ایالات متحده تا تغییر نام اینستاگرام و واتس اپ

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

حذف حساب اسنپ چت، یکی از مواردی است که از دید بسیاری از کاربران به عنوان یک مشکل در نظر گرفته می گردد. درواقع این موضوعی مهم است که بدانیم پس از انجام کلیه مراحل، حساب اسنپ چت به مدت 30 روز غیرفعال می گردد. در این مدت می توانید دوباره حساب خود را فعال کنید. پس از آن، حساب شما به طور دائم حذف می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دولت ایالات متحده در حال آزمایش بالن های نظارتی فوق هوشمندی است که می تواند از ارتفاعی شصت و پنج هزارپایی آنچه روی زمین می گذرد را رصد نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مای مپس گوگل پس از مدت ها یا بهتر است دقیق تر بگوییم پس از سه سال بالاخره به روزرسانی شد. اگر نمی دانید مای مپس گوگل چه کاربردی دارد جالب است بدانید که این اپلیکیشن یک ابزار برنامه ریزی عالی برای پیاده روی یا برنامه ریزی تورهای گردشگری است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر یک انسان تصمیم بگیرد نام یا نام خانوادگی خود را تغییر دهد موضوع عجیبی نیست. اما جالب است بدانید که فیس بوک تصمیم دارد نام خانوادگی دو شبکه اجتماعی واتس اپ و اینستاگرام را تغییر دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ از ماه ژوئن با حالت شب مجهز بود اما این حالت برای تعداد محدودی از کاربران در دسترس بود و اکنون این قابلیت در ابعادی گسترده تر به روزرسانی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل اسیستنت یا دستیار گوگل به روزرسانی شد و در این به روزرسانی شاهد بعضی تغییرات گسترده در نحوه مدیریت اعلانها و پیغام ها هستیم. درواقع هم اکنون می توانیم برنامه های شخص ثالث را نیز بدون هیچ مسئله ای خوانده و پاسخ دهیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بالن های نظارتی ایالات متحده تا تغییر نام اینستاگرام و واتس اپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بالن های نظارتی ایالات متحده تا تغییر نام اینستاگرام و واتس اپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید