نگاه به شمشیربازی در ایران حرفه ای است، به آینده ایرانی ها امیدوارم

به گزارش وبلاگ عکس، سلسو دیلیت، رئیس کنفدراسیون شمشیربازی آسیا و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی که همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی کلاس A جوانان و به دعوت بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک به ایران سفر نموده بود، طی گفتگویی کوتاه با خبرنگاران اظهارداشت: خوشحالم که به ایران آمدم چون مسابقات را دیدم که با وجود برگزاری در رده سنی جوانان از سطح کیفی خوبی برخوردار بود.

نگاه به شمشیربازی در ایران حرفه ای است، به آینده ایرانی ها امیدوارم

وی توضیح داد: به عنوان یک آسیایی که مدیریت شمشیربازی آسیا را بر عهده دارم خوشحالم که شمشیربازان جوان قاره آسیا در کنار شمشیربازان شرکت کننده از کشورهای اروپایی پیروز عمل نموده و بعضا مدال آور هم شدند. ایران که به عنوان میزبان دو مدال آور در این مسابقات داشت و این جای خرسندی دارد. هر چند که شاید انتظار مسئولان ایرانی این بوده که بازیکنانش مدال طلا بگیرند.

رئیس فیلیپینی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا تاکید نمود: مسئولان شمشیربازی ایران نگاه حرفه ای به این رشته دارند و برگزاری مسابقات اینچنینی آنهم در این سطح بیانگر همین موضوع است. رشدی که شمشیربازی ایران طی سال های گذشته به خصوص در بخش پایه داشته، بسیار محسوس بوده است. از این بابت خیلی خوشحالم و به آینده شمشیربازی ایران امیدوار.

دیلیت با تاکید بر اینکه به عنوان رئیس آسیا حامی شمشیربازی ایران است، گفت: مشغله های کاری زیادی داشتم اما دعوت اجرا شده برای سفر به ایران را پذیرفتم چون می خواستم پیشرفت شمشیربازی ایران را از نزدیک هم ببینم و در عین حال حمایت خود را ثابت کنم.

به گزارش وبلاگ عکس، مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس A جوانان طی روزهای 23 و 24 آذرماه برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نگاه به شمشیربازی در ایران حرفه ای است، به آینده ایرانی ها امیدوارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه به شمشیربازی در ایران حرفه ای است، به آینده ایرانی ها امیدوارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید