واکنش فدراسیون والیبال به تغییر غیرقانونی رئیس هیات هرمزگان

به گزارش وبلاگ عکس و به نقل از فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی دبیر فدراسیون در واکنش به مشخص سرپرست جدید برای هیئت والیبال هرمزگان گفت: ابتدا باید از زحمات چندین ساله فریدون الهامی تقدیر و تشکر کنم. نگاه آقای امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان این بود که بعد از چندین سال، خون تازه ای در رگ های والیبال این استان دمیده گردد و بدین ترتیب به درخواست ایشان و با توجه به اختیارات قانونی، عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرپرست هیئت والیبال هرمزگان معرفی گردید.

واکنش فدراسیون والیبال به تغییر غیرقانونی رئیس هیات هرمزگان

تقوی اضافه نمود: طبعاً این موضوع باعث نخواهد شد زحمات آقای الهامی فراموش گردد و حتماً از پتانسیل ایشان به موقع استفاده خواهیم کرد.

وی در واکنش به انتقادها از روش تغییر رئیس هیئت والیبال هرمزگان بدون برگزار شدن مجمع، گفت: این تغییر و تحول، به هیچ وجه غیرقانونی نبود. چند شیوه برای جابه جایی روسای هیئت های استانی وجود دارد که در تبصره های ماده 10 آیین نامه هیئت های ورزشی آمده است و این حق را برای مدیر کل ورزش و جوانان استان قائل می گردد که در صورت تمایل، نسبت به تغییر و مشخص تکلیف رئیس هیئت استان اقدام کند.

دبیر فدراسیون والیبال، هیئت های ورزشی را بازوان توانمند ورزش استان دانست و گفت: بی شک هیئت های ورزشی بازوان توانمند ورزش استان هستند که زیر نظر مدیرکل استان فعالیت می نمایند.

قطعاً مدیرکل ورزش و جوانان یک استان، تمام توان خود را به کار می گیرد تا افرادی در راس هیئت های ورزشی قرار گیرند که کاملاً هماهنگ با اهداف باشند و قانون هم این حق را برای مدیران کل قائل شده است.

تقوی توضیح داد: در مقطع کنونی، استان هرمزگان در رشته والیبال سالنی و ساحلی نیز در هیچ یک از رده های سنی بانوان و آقایان، در رقابت های لیگ حضور ندارد. این در حالی است که مدیرکل ورزش و جوانان این استان معتقد است که هرمزگان از ظرفیت های ورزشی بالایی در رشته والیبال برخوردار است و باید از پتانسیل جوانان به خوبی استفاده کنیم تا استعدادهای این خطه نیز شکوفا شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش فدراسیون والیبال به تغییر غیرقانونی رئیس هیات هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون والیبال به تغییر غیرقانونی رئیس هیات هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید