پخش 100 فیلم، بازگشت شب های هنر و روایت رمان های برگزیده توسط هنرمندان

به گزارش وبلاگ عکس، شبکه چهار در ایام تابستان 100 فیلم برگزیده مخاطبان و منتقدان را روزانه پخش می نماید. همچنین باکس سریال های این شبکه در ساعات 24 و 18 در جای خود باقی است.

پخش 100 فیلم، بازگشت شب های هنر و روایت رمان های برگزیده توسط هنرمندان

به گزارش وبلاگ عکس، مسعود معینی پور، مدیر شبکه چهار سیما ویژه برنامه های تابستانی این شبکه را امروز اعلام نمود.

بر این اساس، پخش برنامه ترکیبی چرخ با رویکرد تحلیلی و خبری حوزه فناوری، از امشب ساعت 19 شروع و سه شب در هفته روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه روی آنتن می رود.

برنامه درس گفتار به بحث های علوم انسانی و شناخت علوم مدرن می پردازد و پنج روز در هفته در یک بسته 30 دقیقه ای پخش می گردد. هر استاد در این برنامه مباحث را در پنج قسمت ارائه می نماید. این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت 16 پخش می گردد.

همچنین هر شب در قالب برنامه قصه شب از ساعت 22:30 تا 23 رمان های برتر ایران و دنیا توسط هنرمندانی نظیر فرهاد آییش خوانده می گردد. هر رمان در چهار شب توسط راویان ارائه می گردد.

برنامه شب های هنر از هفته آینده پخش می گردد و طبق روال گذشته شب ها ساعت 23 روی آنتن می رود. در سری جدید در کنار شب تئاتر، موسیقی، روایت، شعر، سینما، شب معماری به تازگی به آن اضافه شده است.

برنامه خیلی دور خیلی نزدیک شنبه ها روی آنتن می رود. در این برنامه 13 مصاحبه ویژه با اندیشمندان به زبان انگلیسی که از سال 97 تا اوایل 98 به ایران آمده اند، صورت گرفته است. اجرای این برنامه را شهاب اسفندیاری برعهده دارد و با مهمان ها درباره هنر، تفکراتشان نسبت به ایران و دنیا و آینده اندیشه در ایران و دنیا مصاحبه می نماید. تمامی مصاحبهها به زبان انگلیسی است که همزمان به صورت فارسی زیرنویس می گردد.

یکشنبه ها مستند حکایت دل که شامل 20 پرتره از 20 تن از مفاخر کشور است، پخش می گردد. سری ششم و هفتم مسابقه سینمایی چهار سه دو یک نیز هم در هفته دو شب روی آنتن می رود.

برنامه ای مختص زنان با نام انگاره و مسافران کهکشان در حوزه نجوم دیگر برنامه های جدید شبکه چهار است.

پخش سری جدید برنامه زاویه هم از این هفته همچون گذشته چهارشنبه ها ساعت 21 شروع می گردد. برنامه ضیافت هم که پخش آن از ماه رمضان شروع شد از پنجشنبه (13 تیر ماه) پخش آن به صورت هفتگی ساعت 19 از سر گرفته می گردد.

برنامه هایی همچون معرفت با ساختاری جدید، سری دوم مجموعه پندار و شوکران، کتاب با سُس تند از جمله برنامه های جدید شبکه چهار برای نیمه دوم سال است.

طلوع هم از امروز صبح کار خود را شروع نموده و باکس سریال هم، همچون گذشته در ساعت های 24 و 18 در جای خود واقع شده است و باکس مستندهای داخلی و خارجی هم به روال گذشته ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پخش 100 فیلم، بازگشت شب های هنر و روایت رمان های برگزیده توسط هنرمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش 100 فیلم، بازگشت شب های هنر و روایت رمان های برگزیده توسط هنرمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید