پیام گل محمدی به بیرانوند

به گزارش وبلاگ عکس، بعد از جدی شدن جدایی بیرانوند، فسخ قرارداد با پرسپولیس و مذاکره با استقلال، یحیی گل محمدی سرمربی سرخ ها که ارتباط بسیار خوبی با علیرضا دارد، دست به کار شد و فورا با بیرانوند تماس گرفت. یحیی ابتدا شرایط علیرضا را جویا شد و راجب مذاکره با استقلال هم از او پرسید. گل محمدی که اصلا نمی خواهد ستاره تیمش را از دست بدهد،چند دقیقه ای با بیرانوند حرف زد و به او گفت قید حضور در استقلال را بزند.

پیام گل محمدی به بیرانوند

ستاره جنجالی این روزهای فوتبال ایران هم شرایط موجود را برای گل محمدی تعریف کرد و به او گفت که هنوز با استقلال قراردادی نبسته و هدف از فسخ قراردادش هم گرفتن مطالباتش بوده است. بعد از اینکه خیلی ها از جدایی بیرانوند از پرسپولیس حرف زدند، به سرعت جانشین هایی هم برای او معین کردند. عده ای از امیر عابدزاده صحبت کردند و معتقد بودند او بهترین گزینه برای جانشینی بیرانوند است.

حتی احمدرضا عابدزاده هم با گذاشتن چند استوری در صفحه شخصی خود، به این شایعات دامن زد. عده ای دیگر هم صحبت از حضور علیرضا حقیقی که در حال حاضر بدون تیم است، کردند. با همه این شایعات، گل محمدی در تماسی که با بیرانوند داشت به او گفت همه این صحبت ها شایعه است و او برنامه ای برای جذب عابدزاده و حقیقی و یا دروازه بان دیگری ندارد. یحیی به علیرضا اطمینان داده که فقط او را می خواهد و گزینه اول و آخر سرمربی پرسپولیس، علیرضا بیرانوند است.

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو

به "پیام گل محمدی به بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام گل محمدی به بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید