کار سخت مهاجمان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان

به گزارش وبلاگ عکس، پرسپولیسی ها کار سختی برای گلزنی به سپاهان اصفهان دارند.

کار سخت مهاجمان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان

به گزارش ، در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند که تقابل این 2 تیم بسیار جذاب و مهم است.

پرسپولیسی ها در 4 بازی گذشته در خط حمله عملکرد ضعیفی داشتند و تنها در مقابل استقلال، مهاجم این تیم (مهدی عبدی) به پیروز به گلزنی شد و در دیگر رقابت ها، هافبک و مدافع این تیم (مهدی ترابی و محمد حسین کنعانی زادگان) پیروز به بازکردن دروازه حریفان شدند.

البته این درحالیست که خط دفاعی سپاهان هم تا کنون عملکرد خوبی داشته و همراه با پیام نیازمند تا حالا گلی دریافت نکرده اند تا یکی از بهترین خط دفاعی لیگ را داشته باشند. از سویی دیگر علی علیپور و جونیور براندائو نیز در حط حمله زهر کافی را ندارند تا کالدرون به فکر راه دیگری برای بردن سپاهان باشد.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در نشست خبری دیدار با سپاهان و در پاسخ به خبرنگار وبلاگ عکس درباره ضعف گلزنی تیمش بیان نمود: شرایط سخت است و مهاجمان ما هنوز به سطح مدنظرمان نرسیده اند. همچنان روی این موضوع در حال کار کردن هستیم و قبل از آن باید سعی کنیم برای مهاجمان خود موقعیت ایجاد کنیم، در کنار آن هم با خط حمله تمرین می کنیم تا در زدن ضربات آخر اعتمادبه نفس آن ها را برگردانیم و به سطح مدنظرمان برسند. کاری که تا به امروز می توانستم انجام بدهم همین بوده و باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

در پایان لازم به ذکر است، این دیدار از ساعت 16:15 فردا (پنجشنبه) برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کار سخت مهاجمان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت مهاجمان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید