کاهش محدودیت های اجتماعی بلژیک از اواسط اردیبهشت

به گزارش وبلاگ عکس، دولت بلژیک تصمیم دارد محدودیت های اجتماعی اعمال شده به دنبال شیوع کرونا را به طور تدریجی از چهارم مه(15 اردیبهشت) کاهش دهد.

کاهش محدودیت های اجتماعی بلژیک از اواسط اردیبهشت

رسانه های غربی گزارش دادند، دولت بروکسل اعلام نموده به دنبال کاهش تدریجی بعضی محدودیت های اجتماعی است.

بلژیک یکی از کشورهای اروپایی است که به شدت از شیوع کرونا آسیب دیده و پیش تر یکی از کانون های مرگ ومیر در ارویا معرفی شده بود، تنها مجوز فعالیت مغازه های مواد غذایی، مغازه های بهداشتی و داروخانه را صادر نموده است. بیشتر شهروندان بلژیکی نیز به دلیل شیوع کرونا در منازلشان دورکاری می نمایند.

سوفی ویلمس نخست وزیر بلژیک روز گذشته (آدینه) گفت: اکنون زمان نگاه به آینده است. باید بپذیریم که ویروس کرونا ناپدید نشده و همچنان در کنار ماست. این ویروس برای مردم خطرناک و ضروری است تدابیر بهداشتی همچنان رعایت گردد.

این مقام ارشد بلژیک خاطر نشان کرد: برای خروح کامل از قرنطینه سراسری ضروری است روزانه بین 25 هزار تا 30 هزار تست کرونا گرفته گردد.

براساس تصمیم جدید دولت بلژیک، مغازه ها و کسب وکارهای بیشتری از 15 اردیبهشت در این کشور بازگشایی می شوند و اینگه بزرگسالان و بچه ها 12 سال به بالا باید در مکان های عمومی از جمله بخش های حمل ونقل ماسک صورت بزنند.

براساس اعلام دولت بلژیک، کافه ها، رستوران ها و بعضی جاذبه های گردشگری تا پیش از هشتم ژوئن(19 خرداد) بازگشایی نخواهند شد.

تا به امروز 44 هزار و 293 نفر در سراسر بلژیک به کرونا مبتلا شده اند که 6679 فوتی به دنبال داشته است.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "کاهش محدودیت های اجتماعی بلژیک از اواسط اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محدودیت های اجتماعی بلژیک از اواسط اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید