گوگل با انتشار یک تیزر دو ویژگی مهم پیکسل 4 را تایید کرد

به گزارش وبلاگ عکس، شب گذشته گوگل با انتشار یک ویدیو در وبلاگ رسمی خود، وجود قابلیت های تعامل بدون لمس و سیستم تشخیص چهره در پیکسل 4 را تایید کرد.

گوگل با انتشار یک تیزر دو ویژگی مهم پیکسل 4 را تایید کرد

اول از همه به تعامل بدون لمس موسوم به Motion Sense می پردازیم که مبتنی بر سیستم راداری پروژه سولی است. به لطف این سیستم، می توانید با حرکات دست خود کارهایی مانند پخش آهنگ بعدی، قطع آلارم و سایلنت کردن گوشی هنگام دریافت تماس را انجام دهید. گوگل وعده داده که قابلیت های جدیدی برای این سیستم ارائه می گردد. در ادامه می توانید این تیزر کوتاه را مشاهده کنید.

در خصوص سیستم تشخیص چهره پیکسل 4 هم تکنولوژی سولی مورد استفاده قرار می گیرد. ظاهرا با برداشتن پیکسل 4 این سیستم به سرعت می تواند چهره شما را شناسایی و قفل گوشی را باز کند. در بخش فوقانی پنل جلویی 7 سنسور واقع شده است که شامل 2 دوربین مادون قرمز، پروژکتور نقطه ای، منبع انتشار نور مادون قرمز، دوربین سلفی و سنسور تشخیص محیط و سنسور مجاورت است و در کنار آن ها باید به تراشه رادار سولی هم اشاره کنیم.

طبق اعلام گوگل، پیکسل 4 در هر جهتی گرفته گردد، می تواند چهره کاربر را تشخیص بدهد. علاوه بر این برای تایید پرداخت های اینترنتی و ورود به اپلیکیشن ها هم می توان از این سیستم استفاده کرد. در نهایت گوگل به امنیت این دو سیستم هم اشاره نموده است. تمام پردازش های مربوط به داده های سیستم سولی و تشخیص چهره در داخل پیکسل 4 صورت می گیرد و سرویس های گوگل به این موارد دسترسی ندارند. علاوه بر این، تراشه امنیتی Titan M موجود در پیکسل 4، وظیفه ذخیره سازی داده های چهره کاربران را بر عهده دارد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل با انتشار یک تیزر دو ویژگی مهم پیکسل 4 را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل با انتشار یک تیزر دو ویژگی مهم پیکسل 4 را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید