1100 تخت در هتل ها و مراکز اقامتی کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شد

به گزارش وبلاگ عکس، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود یک هزار و 100 تخت در استان در قالب هتل، هتل آپارتمان، خانه مسافر، بوم گردی ها و ... آماده استقبال از مسافران و گردشگران در ایام نوروز است.

1100 تخت در هتل ها و مراکز اقامتی کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شد

به گزارش وبلاگ عکس از یاسوج، فرشید کرمی ظهر امروز در جمع وبلاگ عکس از آمادگی کامل استان کهگیلویه و بویراحمد برای میزبانی از مسافران نوروزی اطلاع داد و گفت: در سال 97 چهار پارک اسکان در شهرهای دهدشت، یاسوج، سی سخت و گچساران، 120 چمشه سرویس بهداشتی و تعدادی آلاچیق و سکوی نشینمن به ظرفیت های گردشگری استان اضافه شده است.

وی افزود: حدود یک هزار و 100 تخت در کهگیلویه و بویراحمد در قالب هتل، هتل آپارتمان، خانه مسافر، بوم گردی ها و ... آماده استقبال از مسافران و گردشگران در ایام نوروز است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل تیم های بازرسی این اداره کل در ایام نوروز اطلاع داد و گفت: در این ایام مراکز رفاهی و خدماتی گردشگری بین راهی و درون شهری مورد بازدید مستمر گشت های نظارتی قرار می گیرند.

کرمی با بیان اینکه در سال های گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مقصد جدید گردشگری در کشور مطرح شد، بیان کرد: این استان دارای هشت شهرستان است که هر کدام جاذبه های گردشگری بی نظیری را دل خود جای داده اند.

وی ابراز کرد: کاروانسرا و حمام شرقی در بافت تاریخی دهدشت، نقوش برجسته تنگ سولک بهمئی، شلالدون باشت، حرم بی بی حکیمه در گچساران، چشمه بلقیس چرام، منطقه موگرمون لنده و همچنین جاذبه های شهرستان های بویراحمد و دنا هرساله پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور در ایام نوروز است.

ش

منبع: تسنیم

به "1100 تخت در هتل ها و مراکز اقامتی کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1100 تخت در هتل ها و مراکز اقامتی کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید