18 مدل کیف عید نوروز 1403 برای خانم های شیک

به گزارش وبلاگ عکس، با نزدیک شدن به سال 1403، احتمالا همه در حال آماده شدن برای استقبال از عید هستند. پس چطور است به ترند کیف عید نوروز 1403 هم فکر کنیم؟ کیف های حصیری، توت بگ های بزرگ، کیف با رنگ های آبی روشن و گیلاسی و بسیاری از آیتم های دیگر، همگی اجزای پررنگ ترند عید سال نو هستند. کیف ها، به عنوان یک اکسسوری مهم در استایل هر فرد محسوب می شوند و برای تکمیل استایل خاص هر فرد، کاربرد دارند. در این مقاله، مجموعه ای خاص از ترندهای کیف عید 1403 را جمع آوری کرده ایم تا شما را برای ایجاد یک استایل متفاوت و مدرن در سال نو همراهی کنند.

18 مدل کیف عید نوروز 1403 برای خانم های شیک

1. کیف خورجینی یا بوکت (Bucket)

کیف خورجینی یا بوکت (Bucket)، یک کیف با دسته ی بلند است. این کیف ها معمولا از چرم، جیر یا پارچه ساخته می شوند و در مقدار های مختلف موجود هستند. کیف های خورجینی از دهه 1960 در مد محبوب شده اند و امروزه، همچنان یک گزینه مجذوب کننده برای خانم ها محسوب می شوند. کیف های بوکت، برای حمل وسایل ضروری روزانه مانند تلفن، کیف پول، کلیدها و لوازم آرایشی، مناسب هستند. کیف های خورجینی را می توان با انواع مختلفی از لباس ها ست کرد. همچنین این کیف ها مناسب انواع استایل های رسمی، نیمه رسمی و کژوال هستند.

2. توت بگ یا کیف های بزرگ

کیف های بزرگ، یکی از ترندهای محبوب مدل کیف عید نوروز 1403 هستند. این کیف ها برای افرادی که همیشه در حال حرکت هستند و نیاز به حمل وسایل زیادی دارند، گزینه خوبی محسوب می شوند. کیف های بزرگ یا توت بگ ها، از لوازم ضروری روزانه گرفته تا وسایل اضافی مانند کتاب، لپ تاپ یا دوربین را در خود جای می دهند. کیف های بزرگ با طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود هستند؛ پس هنگام خرید کیف زنانه به نیاز و استایل خود توجه کنید؛ اگر در پی یک کیف کاربردی و شیک هستید که همه چیز را در خود جای دهد، این ترند انتخاب مناسبی برای شما است.

3. کیف کلاچ

اگر با شنیدن نام کیف کلاچ، یک ظاهر خیلی ساده و یکنواخت به ذهنتان خطور می کند، بهتر است نظر خود را عوض کنید. کلاچ ها یکی از بزرگ ترین ترندهای کیف های دستی عید 1403 هستند. این کیف ها در شکل، مقدار و جنس های مختلفی وجود دارند و بسیار کاربردی هستند؛ بنابراین حتما مدلی را پیدا کنید که مطابق سلیقه تان باشد. کیف های کلاچ برای موقعیت های شیک و رسمی مناسب هستند و یک راه عالی، برای افزودن کمی ظرافت و زنانگی، به ظاهر شما محسوب می شوند. هنگام طراحی استایل با کیف کلاچ، می توانید یک کلاچ کوچک و جمع وجور برای حمل وسایل ضروری روزانه، یا یک کلاچ بزرگ برای حمل وسایل بیشتر انتخاب کنید.

4. کیف های دستی

کیف های دستی با تزیینات فلزی، یکی دیگر از مدل های دوست داشتنی برای عید 1403 هستند. این کیف ها دارای جزئیات فلزی مانند زنجیر، قفل یا سگک هستند. کیف های دستی با اکسسوری فلزی، ظاهری مدرن و شیک دارند و به استایل شما یک حس خاص و متفاوت اضافه می کنند. این نوع کیف دستی های چرمی با زنجیر فلزی، خصوصا از برند پرادا، یکی از محبوب ترین مدل ها به شمار می رود.

5. کیف های بند زنجیری

کیف بند زنجیری از زمان گذشته، جای خود را به عنوان بخش جدایی ناپذیر هر کالکشنی، تثبیت کرده است. این کیف با خطوط دوخت تمیز و قفل خاص خود، ترکیبی بی عیب و نقص از نوستالژی و مدرنیته ارائه می دهد. برای افرادی که طرفدار ظرافتی کلاسیک با حسی مدرن هستند، این نوع کیف انتخابی ایدئال است. شما می توانید از برخی مدل های این ترند، به عنوان کیف مجلسی زنانه عید نوروز 1403 استفاده کنید.

6. کیف های بافت حصیری

کیف های حصیری، از گذشته جزو مدل های محبوب افرادی مانند آدری هپبورن هستند این آیتم مجذوب کننده، مجدد راه خود را به کلکسیون کیف های عید 1403، باز کرده است. البته مدت ها است که به عنوان یک اکسسوری لوکس ساحلی برای تعطیلات، شناخته می شوند؛ اما چرا به همان جا بسنده کنیم؟ شما می توانید این کیف شیک و کلاسیک را در کل سال، برای استایل های روزانه هم، انتخاب کنید.

7. کیف های مهره دوزی شده

چه برای استفاده در استایل کلاسیک باشد یا برای لباس های روزمره، کیف های کوچک مهره دوزی شده، راه خود را به کمد لباس شما درعید 1403 پیدا خواهند کرد. جزییات ظریف، این کیف ها را دخترانه و شیک جلوه می دهد. ممکن است کیف های مهره دوزی کمی ظریف به نظر برسند، اما برای انواع موقعیت ها مناسب هستند. می توانید آن ها را با یک لباس سبک تابستانی، برای یک جشن در فضای باز به همراه ببرید، یا با یک کت وشلوار و کفش های پاشنه بلند برای یک مرنام خاص، ست کنید.

به خاطر بسپارید، کیفی را انتخاب کنید که با رنگ ها و سبک کلی استایل شما هماهنگ باشد. اگر دنبال ظاهری درخشان و چشم گیر هستید، کیفی با مهره های رنگارنگ و براق را انتخاب کنید؛ اما اگر در پی استایلی ساده و ظریف می گشت، کیفی با مهره های ریز و تک رنگ را امتحان کنید.

8. مدل کیف با دسته کوتاه

کیف های دسته کوتاه، یکی از ترندهای محبوب کیف در سال تازه هستند. این کیف ها معمولا از چرم ساخته می شوند و مقدار کوچک یا متوسطی دارند. کیف های دسته کوتاه، برای حمل وسایل روزانه مانند تلفن، کیف پول، کلیدها و لوازم آرایشی، عالی هستند. این مدل کیف زنانه عید نوروز 1403، ظاهری منحصربه فرد و شیک به استایل شما اضافه می کنند.

9. کیف با شکل های متفاوت و عجیب وغریب

اگر شما هم آدمی هستید که ترندهای متفاوت و جالب را دنبال می کنید و انواع مدل کیف ها را در کمد خود دارید، این ترند مجذوب کننده مدل کیف عید نوروز 1403، برای شما بسیار مناسب است. انواع کیف با شکل های عجیب وغریب که سال تازه بسیار دیده می شوند، برای افرادی که استایل های جسورانه امتحان می کنند، گزینه خوبی هستند. طراحان مد با تغییر شکل و مقدار کیف ها، مدل های مختلفی طراحی می کنند که این موضوع، دست شما را برای انتخاب های متنوع، باز می گذارد.

نگران نباشید، لازم نیست حتما سراغ یک کیف به شکل سگ یا گیتار بروید. بسیاری از برندها، گزینه های ظریف تری با اشکال منحنی یا حجم های نامتقارن ارائه می دهند که باعث متفاوت دیده شدن استایل شما می شود. این کیف ها را با لباس های ساده ست کنید تا ستاره درخشان استایل شما باشند. همچنین شما می توانید در استایل با کیف کراس بادی از اشکال مختلف و خلاقانه این مدل ها استفاده کنید.

10. کیف دارای طرح راه راه

انواع طرح های راه راه برای کیف، جزو ترندهای مجذوب کننده عید امسال هستند. این طرح های راه راه، سال ها است که وجود دارند، اما طراحان، همچنان راه های خلاقانه ای برای به روز نشان دادن آن ها پیدا می کنند. درنتیجه این طرح هم برای طرفداران استایل کلاسیک و هم برای عاشقان مد تازه، مناسب است. طرح های راه راه، گزینه ای عالی برای افزودن کمی شادابی و هیجان به هر استایلی هستند. این طرح ها، یک لباس ساده را متفاوت جلوه می دهند؛ پس در عید 1403، کیف راه راه خود را به دست بگیرید و با آغوش گرم، به استقبال این ترند کلاسیک و درعین حال مدرن بروید.

11. کیف Slouchy، راحت ترین کیف عید نوروز 1403

کیف های Slouchy یا کیف مدل شل و افتاده، هیچ وقت به طور کامل از صحنه مد محو نشده بودند و حالا شاهد بازگشت باشکوه آن ها به ترند سال تازه هستیم. این کیف های نرم و بی دردسر، تقریبا هر چیزی را که نیاز دارید، در خود جای می دهند. کیف های Slouchy، ظاهری رها و راحت دارند که جلوه هر استایلی را از ساده به شیک تغییر می دهند.

12. کیف با تزیینات کمربندی

کمربندها را همه جای ترندهای امسال می بینید. پس چطور ممکن است روی کیف ها نباشند؟ تزیینات شکل کمربند، یک عنصر مد روز هستند که هر کیفی را شیک و مدرن جلوه می دهند. بسیاری از کیف های این مدلی، دارای کمربند قابل تنظیم هستند، بنابراین می توانید مقدار آن را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.

13. کیف های چرم براق

پارچه های چرم، سال تازه در همه قسمت های مد و زیبایی، فراگیر شده اند در نتیجه در ترند عید 1403، کیف های چرم براق، هیچ وقت فراموش نمی شوند. این کیف ها، ظاهری بسیار شیک و لوکس دارند و به هر استایلی ظاهری چشمگیر می بخشند. همچنین چرم براق، یک متریال بادوام و مقاوم است که سال ها برای شما باقی می ماند. این کیف ها را می توانید در انواع کیف دستی و کیف دوشی دخترانه عید نوروز 1403 در بازار، پیدا کرده و استفاده کنید.

14. کیف های رنگ گیلاسی

رنگ های گیلاسی و مشکی یا ترکیب این دو، از رنگ های کلیدی مد در عید 1403 هستند و در دنیای کیف ها نیز به شدت موردتوجه قرارگرفته اند. اگر در پی یک کیف گیلاسی برای استفاده روزمره هستید، مدلی را انتخاب کنید که دارای جنس بادوام و ضد آب و همچنین فضای کافی برای حمل لوازم ضروری شما را داشته باشد. شما می توانید یک کیف گیلاسی رنگ کوچک را با یک پیراهن سفید و شلوار جین آبی برای یک استایل کژوال و شیک، ست کنید. همچنین استفاده از یک کیف به رنگ گیلاسی بزرگ، با یک کت مشکی و یک لباس مجلسی برای یک استایل رسمی، ترکیبی عالی خواهد بود.

15. کیف های دایره ای

مد، دنیای شگفت انگیزی است که در یک چرخه بی پایان حرکت می کند و گاهی اوقات مثل سال 1403، این چرخش دایره ای، به شکل ملموس در طرح ها و ترندها ظاهر می شود. ترند کیف های دایره ای در سال تازه، توجه طراحان بزرگی مثل لویی ویتون را به خود جلب کرده است. استفاده از کیف های دایره ای شکل عید امسال، فرصتی عالی برای تجربه یک استایل نوستالژیک و مجذوب کننده است.

با انتخاب و ست کردن صحیح این مدل کیف ها، ظاهری منحصربه فرد و شیک برای خود خلق کنید. برای ست کردن کیف دایره ای با استایل خود، به رنگ و طرح لباس هایتان توجه کنید. اگر لباس های شما ساده و تک رنگ هستند، می توانید از یک کیف دایره ای با رنگ یا طرح جسورانه استفاده کنید تا به استایل خود تنوع ببخشید.

16. کیف های دوتایی

چرا به یک کیف بسنده کنید، وقتی می توانید دو تا داشته باشید؟ برخی از برندهای معروف، بازار ترند کیف های جفتی را دوباره داغ کرده اند. در این ترند، مدل های کوچک تر را روی کیف های بزرگ تر، حمل می کنند. پس چه به فضای اضافی نیاز داشته باشید، چه در پی ساختن استایلی خاص باشید، این ترند برای شما کاربردی است؛ کافی است یک کیف مینیمال بزرگ انتخاب کنید و آن را با یک کیف خیلی کوچک، به رنگ متضاد ست کنید.

17. کیف آبی روشن در طرح های مختلف

اگرچه رنگ های سفید و تیره در کالکشن تازه برندهای معروف بسیار دیده می شود، اما در بین اکسسوری ها، رنگ متفاوتی مثل آبی پاستلی وجود دارد. کیف های آبی روشن، ترند خاص عید 1403 هستند این رنگ خنثی با طیف وسیعی از رنگ ها و سبک ها هارمونی دارد. همچنین یک رنگ آرامش بخش و زیبا است که به هر ظاهری، حس روشنی و شادابی می بخشد.

پس یک کیف آبی روشن با طرح یا تزیینات خاص پیدا کنید که استایل شما را منحصربه فرد نشان دهد. این کیف ها، با لباس های رنگ روشن و تیره، به خوبی ست می شوند. همچنین می توانید از آن ها برای ایجاد کنتراست با لباس های مشکی یا سفید استفاده کنید.

18. مدل کیف شکوفه گل

قدرت وجود گلبرگ به عنوان تزیینات روی کیف، خصوصا در فصل بهار را دست کم نگیرید؛ کیف های گل دار، یک راه عالی برای اضافه کردن کمی رنگ و شادابی به ظاهر شما هستند. آن ها برای هر مناسبتی، از یک رویداد رسمی گرفته تا یک قرار معمولی، استفاده می شوند. شکوفه های برجسته و طرح گل های بزرگ، از انواع مدل هایی هستند که برندهای بزرگ در محصولات سال تازه خود استفاده کردند.

انتخاب مدل کیف عید نوروز 1403

روشن است که انواع مختلف کیف مانند کیف های دستی، کیف های رودوشی و کوله پشتی ها، بخش جدایی ناپذیر از استایل هر فرد هستند. این آیتم های زیبا و کاربردی، وسایل شخصی و ضروری ما را در خود جای می دهند؛ درنتیجه، برای هر استایل یک قسمت پراهمیت هستند.

در این مقاله، ترندهای کیف عید 1403 را بررسی و معرفی کردیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. از آنجایی که انتخاب کیف، همیشه یک بخش هیجان انگیز در خرید هر فرد محسوب می شود، با استفاده از لیست ترندهای موجود در این مطلب، این هیجان را با خود به استایل سال تازهتان، هدیه ببرید.

منابع: townandcountrymag, elle, refinery29

منبع: دیجیکالا مگ

به "18 مدل کیف عید نوروز 1403 برای خانم های شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 مدل کیف عید نوروز 1403 برای خانم های شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید