323 پروژه راه وشهرسازی با اعتبار 18 هزار میلیارد تومان بهره برداری می گردد

به گزارش وبلاگ عکس، تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت، به مناسبت هفته دولت، 323 پروژه راه و شهرسازی با اعتباری ریالی بیش از 18 هزار میلیارد تومان و اعتبار ارزی 4.23 میلیون یورو به بهره برداری می رسد.

323 پروژه راه وشهرسازی با اعتبار 18 هزار میلیارد تومان بهره برداری می گردد

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی امروز با تبریک فرارسیدن هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، توضیح داد: در این هفته از 237 کیلومتر آزادراه و بزرگراه و راه اصلی، 400 کیلومتر راه روستایی، 150 کیلومتر ایمن سازی راه های، احداث 17 باب راهدارخانه و انتهاه مرزی بهره برداری می گردد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: 106 کیلومتر خط دوم ریلی، بیش از 40 پروژه در بنادر شمال و جنوب کشور با اعتبار ریالی و ارزی در هفته دولت 1401 افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

وی اعلام کرد: در حوزه مسکن و شهرسازی نیز 54 پروژه در شهرهای تازه سراسر کشور از جمله احداث مدرسه ریال ساختمان های تجاری، شبکه فاضلاب وفضاهای ورزشی افتتاح خواهد شد.

قاسمی یادآور شد: در حوزه شرکت بازآفرینی شهری بهره برداری از 49 پروژه احداث پارک، سالن ورزشی، کتابخانه، کلانتری، شبکه آب و فاضلاب، آسفالت انواع معابر و بازسازی بافت های فرسوده و محلات در هفته دولت 1401 شروع خواهد شد.

وی در انتها از افتتاح حدود 100 طرح در ادارات راه و شهرسازی استان ها اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "323 پروژه راه وشهرسازی با اعتبار 18 هزار میلیارد تومان بهره برداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "323 پروژه راه وشهرسازی با اعتبار 18 هزار میلیارد تومان بهره برداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید