ایرپادز پرو 2 با حذف نویز بهتر و قیمت 249 دلار معرفی گردید

به گزارش وبلاگ عکس، اپل در مراسم امشب از نسل نو آیفون و مدل های نو اپل واچ معرفی کرد و در میان این محصولات، بالاخره بعد از مدت ها انتظار ایرپادز پرو 2 هم رسما معرفی گردید.

ایرپادز پرو 2 با حذف نویز بهتر و قیمت 249 دلار معرفی گردید

این هدفون نسبت به نسل قبلی از نظر ظاهری تغییر محسوسی ندارد ولی از نظر سخت افزاری چندین قابلیت تازه دریافت نموده است. اول از همه باید به بهره گیری از چیپ H2 اشاره کنیم که قدرت پردازش را افزایش داده و در نتیجه سیستم حذف نویز حالا دو برابر سریع تر از نسل قبلی است. پنل لمسی هم بهبود پیدا نموده و با استفاده از آن به راحتی می توانید بلندی صدا را تنظیم کنید.

ایرپادز پرو 2 حالا از قابلیت صدای سه بعدی هم پشتیبانی می نماید که تجربه شنیدن موسیقی را لذت بخش تر می نماید. اپل به عمر باتری ایرپادز پرو 2 هم توجه زیادی نشان داده و حالا با هر بار شارژ می تواند 6 ساعت موسیقی پخش کند. این یعنی از نظر دوام باتری نسبت به نسل قبلی با بهبود 33 درصدی روبرو شده است. اگر هم از کیس بهره ببرید، مجموع عمر باتری به 30 ساعت افزایش پیدا می نماید.

از دیگر تغییرات انجام شده باید به تعبیه اسپیکر در کیس اشاره کنیم که هنگام گم کردن، با استفاده از اپ Find My صدایی از این اسپیکر پخش می گردد تا بتوانید به راحتی آن را پیدا کنید. اپل ایرپادز پرو 2 را با قیمت 249 دلار از تاریخ 1 مهر راهی بازار می نماید.

منبع: How To Geek

منبع: دیجیکالا مگ

به "ایرپادز پرو 2 با حذف نویز بهتر و قیمت 249 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپادز پرو 2 با حذف نویز بهتر و قیمت 249 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید