ببینید؛ از شخصیت آکوما برای استریت فایتر 6 رونمایی شد

به گزارش وبلاگ عکس، شرکت کپ کام (Capcom) اخیرا اولین تریلر از شخصیت آکوما (Akuma) برای استریت فایتر 6 که در بهار آینده به لیست مبارزان در حال توسعه بازی می پیوندد را به اشتراک گذاشته است.

ببینید؛ از شخصیت آکوما برای استریت فایتر 6 رونمایی شد

آکوما بیست و دومین شخصیت قابل بازی استریت فایتر 6 پس از ورود اد (Ed) در ماه گذشته میلادی خواهد بود که اولین حضور خود در سری را در سال 1994 در Super Street Fighter 2 Turbo به عنوان یک باس مخفی رقم زد. آکوما که در ژاپن با نام گوکی نیز شناخته می شود، برادر کوچک تر و شرور گوکن، استاد هنر های رزمی است که ریو و کن را آموزش داده است. آکوما با عطش سیری ناپذیر برای قدرت، به سبک مبارزه ممنوع Satsui no Hadou پرداخت. این راه به او قدرت بی نظیری بخشید، اما او را با تاریکی فاسد کرد. داستان آکوما حول محور تعقیب مداوم او از طریق مخالفان شایسته به ویژه کسانی که مانند ریو در این سبک مشغول هستند، برای آزمایش قدرتش می چرخد،.

مانند بسیاری دیگر از شخصیت های قدیمی سری، با توجه به تریلر آکوما نیز ظاهر تازه و خیره کننده ای برای استریت فایتر 6 پیدا کرده و موی زمانی قرمز رنگ او اکنون به رنگ سفید درآمده است. متاسفانه در تریلر منتشر شده شاهد گیم پلی این شخصیت نیستیم و کپ کام تنها به موارد ظاهری بسنده کرده است.

گفتنی است که هنگامی که آکوما در بهار آینده به لیست شخصیت ها اضافه شود، در حالت Fighting Ground نیز در دسترس و همچنین به عنوان استاد در حالت تور جهانی شناخته خواهد شد. در واقع بازیکنان می توانند در این بخش شاگرد او شوند و ماموریت ها را آغاز کنند.

در این میان کپ کام می گوید که انتظار ویژگی های تازه مرتبط با صدا و رویداد های بتل هاب را به عنوان بخشی از یک به روزرسانی همراه با ورود آکوما خواهد داشت که رسما پایان اولین سال استریت فایتر 6 از نظر محتوا را نشان می دهد. به گفته کارگردان بازی، تاکایوکی ناکایاما، کار روی ایجاد محتوا برای سال دوم نیز در حال انجام است.

بازی استریت فایتر 6 هم اکنون روی ایکس باکس سری ایکس /اس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ از شخصیت آکوما برای استریت فایتر 6 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از شخصیت آکوما برای استریت فایتر 6 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید