در پی حیثیت گمشده

به گزارش وبلاگ عکس، داستان با تلف شدن بچه ای با آرامبخش به دست بهاره افشاری شروع می گردد. زوج بهاره افشاری و مهدی حسینی نیا چند سالی بچه دار نمی شوند به دردسر بزرگی می افتند و بیرون آمدن از آن برایشان سنگین تمام می گردد.

در پی حیثیت گمشده

به گزارش وبلاگ عکس، به تازگی در یکی از پلتفرم های نمایش خانگی، سریالی به نام حیثیت گمشده پخش می گردد، دومین کار سجاد پهلوان زاده بعد از سقوط که با هیاهوی زیاد پخش شد اما آنقدرها هم در جذب مخاطب پیروز نبود. در سریال حیثیت گمشده مانند سقوط ردپای محمدحسین مهدویان دیده می گردد، کارگردانی که قرار است به زودی فصل دوم سریال پیروز زخم کاری از او پخش گردد.

در سریال حیثیت گمشده با داستانی پرفرازونشیب روبه رو هستیم که معماهای حل نشده آن در همان قسمت اول آنقدر زیاد است که مخاطبان را مجاب می نماید تا این سریال درام را دنبال نمایند؛ حوادثی که برای یکی از شخصیت های اصلی داستان در همان دو قسمت ابتدایی اتفاق می افتد و باعث مرگش می گردد و حالا همسرش در پی جواب سؤال هایی است که در ذهنش نقش بسته است. در سریال فقری به تصویری کشیده می گردد که ریشه بزهکاری ها در آن شکل گرفته و اتفاقات را رقم می زند. این سریال هم در شبکه نمایش خانگی بعد از سریال هایی چون یاغی و پوست شیر توانسته مخاطب را جذب کند.

شروع قصه

داستان با تلف شدن بچه ای با آرامبخش به دست بهاره افشاری شروع می گردد. زوج بهاره افشاری و مهدی حسینی نیا چند سالی بچه دار نمی شوند به دردسر بزرگی می افتند و بیرون آمدن از آن برایشان سنگین تمام می گردد.

بازیگران

مهدی حسینی نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین پرداز، ستاره پسیانی، رحمان باقریان، نادر فلاح و آرش فلاحت پیشه در این سریال بازی می نمایند.

فهیمه پناه آذر، روزنامه نگار

منبع: همشهری آنلاین

به "در پی حیثیت گمشده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پی حیثیت گمشده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید