تاریخ عرضه Persona 5: The Royal تعیین شد

به گزارش وبلاگ عکس، شرکت بازی سازی آتلوس تاریخ عرضه نسخه ارتقایافته بازی پرسونا 5 را معین نموده است. طبق خبری که آتلوس دیروز منتشر کرد، بازی Persona 5: The Royal قرار است در روز 31 مارس سال 2020 روی پلی استیشن 4 عرضه گردد.

تاریخ عرضه Persona 5: The Royal تعیین شد

قرار است بازی Persona 5: The Royal در سه نسخه متفاوت عرضه گردد. نسخه معمولی بازی به همراه یک قاب فلزی عرضه می گردد و هم چنین شامل یک کد برای دانلود تم مخصوص بازی برای پلی استیشن 4 است. این نسخه Launch Edition نام دارد و همانطور که از اسم آن پیداست، پس از تمام شدن این نسخه، دیگر خبری از قاب فلزی نخواهد بود.

در کنار نسخه معمولی، یک نسخه گران تر از بازی هم به اسم Phantom Thieves Edition در نظر گرفته شده است. این نسخه با قیمت 90 دلار عرضه می گردد و شامل یک ماسک واقعی است. این ماسک، که ماسک شخصیت اصلی یعنی جوکر است، روی پایه ای قرار می گیرد و جنبه دکوری دارد. قاب فلزی، دیسک موسیقی های بازی و کتابچه طراحی ها، به همراه یک تم پلی استیشن 4 هم از دیگر محتویات این بسته ویژه خواهند بود.

نسخه های دیجیتالی ویژه بازی، به همراه تعداد زیادی لباس برای شخصیت ها عرضه می شوند. این لباس ها را می توان به صورت جداگانه هم خریداری کرد.

بازی Persona 5: The Royal در مقایسه با نسخه اصلی بازی، تعدادی شخصیت جدید، بخش های داستانی تازه، محیط های بیشتر و هم چنین یکی دو مکانیک گیم پلی جدید را در خود جای داده است. پرسوناهای جدید، یک پایگاه که قابلیت شخصی سازی دارد، میان پرده های انیمیشنی بیشتر، خاتمه های مختلف و موسیقی های جدید و متفاوت هم بخشی از پیشرفت ها و ارتقاهای Persona 5: The Royal هستند.

می توانید در ادامه تریلری که برای اعلام تاریخ انتشار بازی منتشر شده است را ببینید.

بازی Persona 5: The Royal در روز 31 مارس سال آینده میلادی (12 فروردین 1399) به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ عرضه Persona 5: The Royal تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه Persona 5: The Royal تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید