تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه منابع طبیعی گرگان

به گزارش وبلاگ عکس، خبرنگاران/گلستان آیین نکوداشت و تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، عصر امروز هفتم دیماه با حضور دکتر وهاب زاده، موسس اولین خانه طبیعت در ایران برگزار گردید.

تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه منابع طبیعی گرگان

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این مراسم گفت: این دانشگاه تا به امروز در راستا فراوری علم، نقش به سزایی داشته است. در حال حاضر به دنبال فراوری فناوری و تبدیل ایده به ثروت هستیم تا زنجیره فراوری علم کامل گردد.

علی نجفی نژاد اعلام کرد: فرایند فعالیت های پژوهشی دانشگاه با سرعت در حال اجرا است؛ البته ما از محققان، اساتید و دانشجویان می خواهیم با برقراری ارتباط بیشتر با مرکز رشد دانشگاه، شرکت های دانش بنیان در دانشگاه، تشکیل شوند.

وی با اشاره به اینکه با رایزنی های صورت گرفته به دنبال تأسیس پارک علم و فناوری در زمینه تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی هستیم، گفت: مبلغ 430 هزار یورو برای خرید و توسعه تجهیزات آزمایشگاهی از سوی صندوق ذخیره ارزی به دانشگاه ابلاغ شده است.

در ادامه عبدالحسین وهاب زاده، مؤسس اولین خانه طبیعت در ایران در این مراسم گفت: اگرچه دانشگاه ها و رشته های تحصیلی زیادی در کشور وجود دارد اما مسائل زیادی به خصوص در حوزه محیط زیست داریم.

وی توضیح داد: فارغ التحصیلان دانشگاهی در جامعه به خوبی به کار گرفته نمی شوند و یا اینکه از معلومات خوبی برخوردار نیستیم که از آن استفاده گردد.

وهاب زاده بابیان اینکه آگاهی مردم در زمینه محیط زیست، کم است، گفت: دغدغه دوستداران محیط زیست، محققان و دانشجویان حفظ طبیعت و محیط زیست است.

در ادامه پژوهشگران برگزیده دانشگاه معرفی و تقدیر شدند.

از سیدمهدی جعفری به عنوان پژوهشگر برجسته دانشگاه و پژوهشگر برتر دانشکده صنایع غذایی و نویسنده پر استناد جهانی، سیدحسین حسینی فر به عنوان پژوهشگر نمونه از چاپ مقالات ISI و پژوهشگر برتر دانشکده شیلات و محیط زیست، علیرضا صادقی ماهونک پژوهشگر نمونه مقالات علمی و پژوهشی، مهدی اجاق به عنوان نویسنده یک درصد برتر، مرتضی خمیری به عنوان پژوهشگر نمونه از ترجمه کتاب، کامبیز مشایخی به عنوان پژوهشگر نمونه از تألیف کتاب، واحد بردی شیخ به عنوان پژوهشگر نمونه از جذب بیشترین بودجه از خارج از دانشگاه، حسین کاظمی به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده فراوری گیاهی، غلامحسین عبدالله زاده پژوهشگر برتر دانشکده اقتصاد و مدیریت کشاورزی، تقی قورچی پژوهشگر برتر دانشکده علوم دامی، حسین بارانی پژوهشگر برتر دانشکده مرتع و آبخیزداری، حسین یوسفی پژوهشگر برتر دانشکده مهندسی چوب و کاغذ، امیراحمد دهقانی پژوهشگر برتر دانشکده مهندسی آب وخاک و پژوهشگر برتر H-index در گروه مهندسی آب و آیدین پارسا خو پژوهشگر برتر دانشکده علوم جنگل تجلیل به عمل آمد.

فرهاد خرمالی به عنوان پژوهشگر برتر روابط بین الملل، سیدجواد موسوی زاده به عنوان کارآفرین برتر حیات علمی و فاطمه گزمه به عنوان دانشجوی برتر کارآفرین مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین از تقی طبرسا از گروه تکنولوژی و مهندسی چوب، افشین سلطانی از گروه زراعت، مهدی علیزاده از گروه باغبانی، احمد ندیمی از گروه گیاه پزشکی، ساناز رمضانپور از گروه اصلاح نباتات و بیوتکنولوژی، بهروز دستار از گروه تغذیه دام و طیور، سیدرضا هاشمی از گروه اصلاح دام، مهدی کاشانی نژاد از گروه طراحی مواد غذایی، مهران اعلمی از گروه صنایع غذایی، فرشاد کیانی از گروه علوم خاک، احمد تقی زاده سرایی از گروه مکانیک بیوسیستم، محمدشریف شریف زاده از گروه ترویج و آموزش کشاورزی، علی کرامت زاده از گروه اقتصاد، چوقی بایرام کمکی از گروه بیابان زدایی، عبدالرضا بهره مند از گروه آبخیزداری، بهاره شعبانپور از گروه فرآوری محصولات شیلاتی، عبدالرسول سلمان ماهینی از گروه محیط زیست، حامد پاک نژاد از گروه شیلات- تکثیر و پرورش آبزیان، سید علی اکبر هدایتی از گروه فراوری و بهره برداری، عادل سپهری از گروه مدیریت مرتع، شعبان شتایی از گروه جنگلداری، داود آزادفر از گروه جنگل شناسی و اکولوژی جنگل به عنوان پژوهشگران برگزیده H- index تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه منابع طبیعی گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه منابع طبیعی گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید