تعرض2 شیطان صفت به دختر جوان در کارگاه متروکه

به گزارش وبلاگ عکس، مینا دختر جوان با چشمانی اشک بار در دایره اجتماعی کلانتری از سرگذشت شوم خود اطلاع داد.

تعرض2 شیطان صفت به دختر جوان در کارگاه متروکه

به گزارش، حالم اصلا خوب نبود و هرچه سعی کردم تا ساعت پایانی کار روی پای خودم بایستم فایده ای نداشت. چند دقیقه ای استراحت کردم و حتی یک لیوان آب قند خوردم تا بلکه حالم بهتر گردد. اما هر لحظه که می گذشت سردردم بیشتر و بیشتر می شد.

برای همین هم مرخصی ساعتی گرفتم و از شرکت بیرون آمدم. حدود 6 بعدازظهر بود و از شدت سردرد چشمانم می خواست از حدقه دربیاید. من بلافاصله در کنار خیابان منتظر تاکسی ایستادم تا هرچه سریع تر خودم را به خانه برسانم و همراه مادرم به دکتر بروم.

در این لحظه یک خودروی سواری نقره ای رنگ در کنارم توقف کرد و متاسفانه بدون توجه به این که چه کسانی داخل خودرو نشسته اند در عقب خودرو را باز کردم و با عجله سوار شدم. مینا دختر جوان با چشمانی اشک بار در دایره اجتماعی کلانتری اضافه کرد: پس از طی مسافت کوتاهی از راننده خودرو خواستم صدای موسیقی پخش خودرو را کم کند. او از داخل آینه وسط خودرو نگاهی به صورتم انداخت و در حالی که قهقهه می زد صدا را کم کرد چند ثانیه بعد راننده خودرو در مصاحبه با جوانی که روی جایگاه جلو و در کنارش نشسته بود الفاظ رکیکی را به زبان آورد.

با شنیدن این جملات شرم آور در حالی که به شدت عصبانی شده بودم از راننده خودرو خواستم توقف کند و گفتم می خواهم همین جا پیاده شوم. در این لحظه جوانی که روی جایگاه جلو نشسته بود مثل حیوانی وحشی از بین دو جایگاه خودرو به سویم حمله ور شد و چاقوی بزرگی را روی گلویم گذاشت.

او با این حرکت خشن و وحشتناک سرم را گرفت و بین دو جایگاه به سمت پایین فشار داد. من که خیلی ترسیده بودم و صدای ضربان قلبم را می شنیدم خودم را لعن و نفرین می کردم چرا سوار این ماشین شدم. دختر جوان اشک هایش را پاک کرد و با صدایی لرزان گفت: جوان حیوان صفت و راننده خودرو با سرعت خیلی زیاد مرا به کارگاهی در اطراف شهر انتقال دادند و...!

آن ها سپس من را با شرایط اسف باری در نزدیکی شهر رها کردند و متواری شدند. با نگرانی خودم را به کلانتری رساندم و مشخصاتی را که از دو جوان حیوان صفت در اختیار داشتم به پلیس ارائه دادم و امیدوارم هرچه زودتر این افراد دستگیر شوند و به سزای عمل ننگین خود برسند.

منبع: رکنا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تعرض2 شیطان صفت به دختر جوان در کارگاه متروکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعرض2 شیطان صفت به دختر جوان در کارگاه متروکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید