خودرو

راهنمای خرید پژو 207 ؛ همه چیز درباره تیپ های مختلف شیر پیر

راهنمای خرید پژو 207، شاید یکی از پیچیده ترین راهنماهای خرید خودرو باشد. علت آن هم وجود 9 تیپ که هر کدام چندین کلاس دارند، است. در این مطلب به تمام تفاوت ها و شباهت های بین تیپ های 207 می پردازیم.

22 فروردین 1403

رشد 2.6 درصدی سفرهای جاده ای نوروزی

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: سفرهای نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه نوروز سال گذشته با افزایش و رشد 2.6 درصدی همراه بوده است.

15 فروردین 1403

ارزان ترین خودروهای ژاپنی چند؟، عکس

ژاپنی ها به تولید خودروهای مالی و کم استهلاک معروف هستند و محصولات مختلفی برای قشر میانه جوامع تولید می کنند.

4 فروردین 1403

بی ام و، خودروساز محبوب ایرانیان تا چه میزان قابل اطمینان است؟ ، عکس

در سال های اخیر، بخش خودروهای لوکس به جایگاه جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که در رتبه های بالاتری قرار گرفته اند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس بودن را جابجا کرده اند.

1 فروردین 1403

آخرین خبر درباره قیمت بنزین ، توزیع بنزین با کد ملی و کارت آزاد در جایگاه

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در آخرین اظهار نظر درباره قیمت بنزین، با بیان اینکه کارت آزاد کافی در اختیار جایگاه های عرضه قرار گرفته است، درباره فروش مکمل در جایگاه سوخت نکته مهمی را یادآور شد.

23 اسفند 1402

همه چیز درباره خان کره ای که به ایران آمده ، عکس

برخلاف بسیاری از وانت های صفر کیلومتر بازار ایران که قطعات چینی و خط مونتاژ چین دارند؛ وانت خان فقط در کره جنوبی تولید می شود.

18 اسفند 1402

صداگیری خودرو را چگونه انجام دهیم؟ برای همواره از شر صداهای مزاحم خلاص شوید

صداگیری خودرو، به شما یاری می نماید تا با هر خودرویی که دارید، کم صداتر رانندگی کنید و آرامش بیشتری داشته باشید. در ادامه گزارش این روش ها را بیاموزید.

17 اسفند 1402

بوگاتی شیرون سوپراسپرت هوماژ وارد میدان شد، عکس

مشابه آنچه از بوگاتی ویرون شاهد بودیم، بوگاتی شیرون هم در چندین نسخه و سری ویژه ساخته می ­شود. البته به لطف تیراژ 500 دستگاهی بوگاتی شیرون که 50 دستگاه بیشتر از ویرون است، فرصت بیشتری برای ساخت مدل های ویژه از این مدل فراهم شده است. پیش از آن که جانشین بوگاتی...

11 اسفند 1402

داچیا از کوچکترین خودروی خود رونمایی کرد ، خودرویی که می توانست برترین گزینه مالی در بازار ایران باشد ، عکس

در حالی که گروه فولکس واگن همچنان در حال کوشش است تا بتواند یک خودروی برقی مقرون به صرفه فروخته و سود کسب کند، رنو این کار را به خوبی انجام داده است. برند رومانیایی مقرون به صرفه قیمت رنو یعنی داچیا، از زمان معرفی اسپرینگ در سال 2022 موفقیت زیادی کسب نموده...

3 اسفند 1402

آغاز مزایده ها برای فروش موتورسیکلت بالای 250 سی سی

161 موتورسیکلت بالای 250 سی سی برای فروش به مزایده گذاشته شدند. معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی از تعیین تکلیف حدود 74 هزارمیلیارد تومان کالا به انحای مختلف در دولت سیزدهم خبر داد. او گفت: تا به امروز 4 مزایده فوق العاده برای موتورسیکلت های بالای...

29 بهمن 1402

اقامت در هتل پارمیدا کیش چه شرایطی دارد؟

کیش، جزیره ای استثنایی در قلب خلیج فارس است که با چشم انداز ها طبیعی خیره کننده و امکانات تفریحی فوق العاده گردشگران را به سوی خود جذب می کند. این منطقه به واسطه فرهنگ و تاریخ غنی، سواحل زیبا، پارک های آبی، رستوران های بی نظیر و فعالیت های تفریحی متنوع...

18 بهمن 1402

امکانات و تفریحات دبی برای سفر خانوادگی

دبی با ترکیب فرهنگ، ماجراجویی، خرید و سرگرمی به یکی از محبوب ترین مقاصد برای گردشگران تبدیل شده است. دبی تنوع بالایی از امکانات سرگرمیی و توریستی را به همه گروه های سنی ارائه می کند، با سفر به دبی می توان پا به سرزمین شگفت انگیزی گذاشت که روز به روز پیشرفته...

8 بهمن 1402

اپل یک گوشی ارزان قیمت با طراحی مشابه گران قیمت ها دارد، عکس

نسل چهارم گوشی مالی و ارزان قیمت آیفون یعنی SE2024 با به روزرسانی های نو که شامل دوربین، FACEID و USB-C می شود به زودی رونمایی و وارد بازار خواهد شد.

6 بهمن 1402

آموزش نصب صندلی کودک در ماشین؛ راهنمای کامل و نکات

صندلی های ماشین کودک برای ایمنی بچه ها سرنشین خودرو مهم هستند اما همواره به درستی نصب نمی شوند. در اینجا با آموزش نصب صندلی ماشین کودک همرا خواهید شد.

2 بهمن 1402

تنگه شوتاریکو؛ جذابیت منحصربفرد و دیدنی شهرستان پارسیان

یکی از جذابیت های شهرستان پارسیان تنگه شوتاریکو است. این تنگه در 17 کیلومتری شرق این شهرستان قرار گرفته است.

30 دی 1402

هالیدشت یا هلودشت، ییلاقی مجذوب کننده و تماشایی در گیلان

ییلاق هلودشت همچنین از لحاظ تاریخی نیز دارای جاذبه های فراوانی است که نشان دهنده تاریخ غنی و فرهنگ این منطقه است. به همین دلیل هلودشت با معماری سنتی و بازارهای محلی خود، به عنوان یک مقصد متفاوت و مجذوب کننده برای گردشگران در داخل و خارج از کشور شناخته...

27 دی 1402

طبیعت گردی در استانبول

سفر به استانبول تنها به بازدید از جاذبه های گردشگری، آثار تاریخی و مراکز خرید لوکس آن محدود نمی گردد بلکه قدم زدن در طبیعت بکر و بی نظیر آن، تجربه سفر به استانبول را دلنشین تر و رویایی تر می سازد. کاوش در منطقه ها طبیعی و یافتن خصوصیات رمزگونه آن، کوهنوردی...

14 آذر 1402

پاسخ به پرسشی عجیب، سیستم ایمنی بدن چند کیلوگرم است؟

دانشمندان تمام سلول های ایمنی بدن انسان را نقشه برداری کردند تا تصویر کاملی از سیستم ایمنی بدن به ما ارائه دهند. آنها طی این تحقیقات توانستند توده سلولی را برای معین وزن سیستم ایمنی تخمین بزنند. نتایج بدست آمده از این مطالعه حیرت انگیز است.

4 آبان 1402

گرانترین موتورسیکلت های دنیا را بشناسید

گرانترین موتورسیکلت های دنیا که از جمله لوکس ترین ها نیز هستند را در این گزارش بشناسید. قیمت موتورسیکلت ها و نیز مشخصات آنها در ادامه آمده است.

23 مهر 1402

شاسی بلند چینی تازه در راه بازار ایران ، عکس

گجت نیوز نوشت: دانگ فنگ فنگون E5 به عنوان شاسی بلند پلاگین هیبرید نو در ایران به نمایش درآمد. در ادامه با مشخصات و امکانات Dongfeng Fengon E5 آشنا می شویم.

30 شهریور 1402
تعداد: (189)