خبرنگاران دهیاران آذربایجان غربی در مناطق روستایی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند

به گزارش وبلاگ عکس، ارومیه- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، دهیاران در مناطق روستایی پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و رعایت نمایند.

خبرنگاران دهیاران آذربایجان غربی در مناطق روستایی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند

آیدین رحمانی روز شنبه در نخستین نشست بخشداران و دهیاران آذربایجان غربی در امسال، با قدردانی از کوشش فرمانداران، بخشداران، دهیاران، دستگاه های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی و خدمات رسان و همچنین سازمان های مردم نهاد در مقابله با شیوع بیماری کرونا اضافه کرد: برای جلوگیری از شیوع این بیماری و شکست آن نیازمند وحدت و همدلی مردم و رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی هستیم.

وی بر رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی در مناطق روستایی تاکید نمود و گفت: برای جلوگیری از خسارت های اقتصادی و جانی و کاهش اثرات تخریبی زیست محیطی لازم است تمامی اقدامات بهداشتی و ضدعفونی اماکن در روستاها به صورت هدفمند صورت گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تا اطلاع ثانوی تمامی محل های تجمع از جمله قهوه خانه ها، اماکن ورزشی، بازارهای محلی، آرایشگاه ها در شهرها و مناطق روستایی تعطیل است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به شروع فصل کار در مزارع کشاورزی و باغ ها گفت: روستاییان با هماهنگی جهاد کشاورزی بدون تجمع در محل های توزیع کود و سم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند اقدام به خرید مایحتاج خود در این زمینه نمایند.

رحمانی همچنین از ادامه فعالیت طرح های عمرانی در آذربایجان غربی اطلاع داد و گفت: فعالیت در طرح های عمرانی در استان تعطیل نیست و تمامی فعالیت ها با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی در اجرای پروژه های عمرانی انجام می گردد.

وی اضافه کرد: لازم است بخشداران با همکاری دهیاران بر اساس سیاست های دولت برنامه جامع برای توسعه مناطق روستایی استان تدوین نمایند تا با اجرای این برنامه ها شاهد توسعه و رشد متوازن در استان باشیم.

وی همچنین خواهان برخود قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز و اجرای لایروبی انهار و جلوگیری از تخریب محیط زیست توسط دهیاران شد.

به گزارش وبلاگ عکس، بسیاری از روستاهای آذربایجان غربی با مدیریت مناسب، عاری از بیماری کرونا بوده اند که تداوم این فرایند به همراهی روستاییان منوط است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دهیاران آذربایجان غربی در مناطق روستایی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دهیاران آذربایجان غربی در مناطق روستایی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید