دختری که با پای برهنه جهان را شگفت زده کرد!

به گزارش وبلاگ عکس، خبرنگاران: ریا بالوس (Rhea Ballos) دانش آموز ابتدایی 11 ساله در بالاسان، فیلیپین، بعد از کسب سه مدال طلا در مسابقات ورزشی استانی، با وجود نداشتن کفش مناسب، یک شبه معروف شد.

دختری که با پای برهنه جهان را شگفت زده کرد!

این ورزشکار جوان پیروز شد برنده مدال طلای دوی 400 متر، 800 متر و 1500 متر دختران گردد. این دختربچه در حالی پیروز به کسب این مدال ها شد که کفش دوندگی مناسب نداشت و به جای آن پاهایش را با نوار های باند پانسمان پوشانده بود.

درواقع ریا با باند های نازکی که حداقل حفاظت دربرابر راستا دوندگی را ارائه می دادند، پابرهنه دوید. اما این مسائل نتوانستند او را از شکست دادن سایر دختران، که همگی کفش های ورزشی به پا داشتند، بازدارد.

تصاویر کفش های موقت دخترک که روی آن آرم برند نایکی را با دست کشیده بود به سرعت در اینترنت منتشر شد و تمجید و تحسین کل جهان را برانگیخت.

اخبار پیروزیت های ریا و تصویر کفش های باندی اش مثل آتش در رسانه های اجتماعی گسترش یافت و ماجرای او در رسانه های خبری آسیا پخش شد.

جف کاریاسو، بسکتبالیست بازنشسته و مربی تیم بسکتبال آلاسکا آکسس آنقدر تحت تاثیر عملکرد این دختر نهاده شد که از مردم خواست به او یاری نمایند تا با این دختر و مربیانش ارتباط برقرار کند. او توانست این دختر را پیدا کند. سپس آن ها به نایکی معرفی کرد، و حالا کل تیم می توانند کفش مناسب دریافت نمایند.

منبع: odditycentral

منبع: برترین ها

به "دختری که با پای برهنه جهان را شگفت زده کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختری که با پای برهنه جهان را شگفت زده کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید