شهرخودرو در آستانه انحلال

به گزارش وبلاگ عکس، تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه شهرخودرو مشهد درباره شرایط فعلی این تیم اظهارداشت حمایت تیم و اختصاص استادیوم از مسئولین پیگیری شده و واقعا حیف است که خراسان رضوی تیم نداشته باشد.

شهرخودرو در آستانه انحلال

به گزارش ایرنا، اسماعیل حیدرپور روز سه شنبه درمورد مطالبات این باشگاه از سازمان لیگ گفت: هزینه های تبلیغات محیطی و مبالغی که استقلال و ایرانسل باید پرداخت می کردند، دریافت نشده و باشگاه ها طلبکار هستند. شکایات بازیکنان خارجی را باید رسیدگی می کردیم و ببینیم شرایط تیم در فصل آینده چطور خواهد بود و چه یاریی خواهند کرد. هنوز چیزی ندیدیم در حالی که اگر یاری ننمایند احتمال انحلال تیم هم هست که البته جلسه خوبی با کامرانی فر داشتیم و امیدواریم این صحبت ها تاثیرگذار باشد که به تیم یاری گردد.

وی درخصوص مسائل فوتبالی استان خراسان رضوی مطرح نمود: مردم در مورد حمایت و اختصاص استادیوم سورا ما هم از مسئولین داریم و واقعا حیف است که از این تیم حمایت نگردد و خراسان تیم نداشته باشد. واقعا چه کار می خواهند بنمایند؟ به ما می گویند بخش خصوصی هستید و باید خودتان هزینه ها را تامین کنید، پس بگذارید به استان دیگری برویم که از ما حمایت می نمایند.

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو با اشاره به بسته بودن پنجره جابجایی باشگاه گفت: یک قرارداد سه ساله ای نیوسلاو با این باشگاه داشت و بخشی از طلبش را زمانی نگرفت که باشگاه به هیئت فوتبال واگذار شده بود و اگر همان موقع این موضوع پیگیری می شد دیگر کار به اینجا نمی کشید اما به هرحال ما هفته قبل صحبت هایی را به صورت آنلاین با وکیل او داشتیم و به توافق هایی رسیدیم تا این مشکل حل بگردد.

حیدرپور درباره حمایت مسئولان استان از این بیان نمود: اگر تیمی در استانی خریداری می گردد و مسئولان آن استان حمایت نمی نمایند چه لزومی دارد که این تیم در آن استان بماند؟ تیم داری حق طبیعی هر استانی است اما باید حمایت و یاری مسئولان نیز سرجای خودش باشد. اگر با این لجبازی ها ادامه بدهند، سهمیه و امتیاز فوتبال استان از دست می رود. اگر کسی متولی فوتبال این استان است باید قدم جلو بگذارد و یاری کند. ما تمام تلاشمان را انجام دادیم و نامه زدیم و خریدار آوردیم که حمایتی گردد اما هیچ کس کاری نکرد. سوالم از دوستان نماینده مجلس این است که چطور در رابطه با مسائل کلان فوتبال یاری می کنید اما استان و شهر خودتان را فراموش نموده اید؟

وی اضافه نمود: ما توقعی از احسان اصولی نداریم که بیاید حرف بزند زیرا درگیری بالایی در فوتبال ملی دارد اما او به عنوان رئیس هیئت فوتبال مشهد اگر 10 درصد برای این استان وقت بگذارد، خیلی مسائل حل خواهد شد. مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی دستور دادند اسناد اقتصادی که در هیئت فوتبال است را تحویل دهند اما باز هم قبول نمی نمایند و هماهنگی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شهرخودرو در آستانه انحلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرخودرو در آستانه انحلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید