موکب سومین حرم اهل بیت (ع) آماده ارائه خدمت به زوار امام رئوف

به گزارش وبلاگ عکس، قرارگاه خدمات رسانی سومین حرم اهل بیت (ع) در شهر مقدس مشهد برپا شد.

موکب سومین حرم اهل بیت (ع) آماده ارائه خدمت به زوار امام رئوف

مسئول موکب سومین حرم اهل بیت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) گفت: این قرارگاه خدمات رسانی با غرفه های مختلف شامل اطعام و پذیرایی، پخت و توزیع نان، اسکان زوار و ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی در مشهد مقدس برپا شد.

شاهرخ صبوری گفت: این موکب از شنبه دوم مهرماه تا سه شنبه پنجم این ماه در خدمت زوار امام رئوف در مشهد مقدس خواهد بود.

او گفت: سال جاری برای خدمت به زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در مشهد مقدس همزمان با دهه آخر صفر، از سوی استاندار فارس و معاون گردشگری و زیارتی استانداری، تدابیری اندیشیده شد تا موکبی از استان فارس در مشهد مستقر گردد.

صبوری گفت: نیروهای مردمی، هیئات مذهبی، بخش های فرهنگی فارس و شهرداری شیراز نیز در این راه یاری کردند تا سال جاری این موکب برای خدمت رسانی به زوار فراهم گردد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر استان فارس گفت: به جهت تسریع در خدمت رسانی و یکپارچگی موکب های فارس، با هماهنگی مسئولین و ستاد بحران استان پیروز شدیم در محل اصلی ستاد مرکزی در بلوار امام رضا، موکب سومین حرم را مستقر نموده و در غرفه های راستا عبور زوار به ارائه خدمات بپردازیم.

صبوری، با بیان اینکه غرفه های استان فارس به نام امام زادگان فارس و شیراز از جمله حضرت شاهچراغ، علی بن حمزه، سید میر محمد، سید علاء الدین حسین و دیگر امام زادگان واجب التعظیم مزین شده است، گفت: این نام گذاری به معرفی امام زادگان فارس در کنار آداب و رسوم و فرهنگ فارس به مردم سراسر کشور منجر خواهد شد.

او با اشاره به اعزام 100 خادم زن و مرد برای خدمت در این موکب ها گفت: این خدام روز آدینه با سه دستگاه اتوبوس راهی مشهد مقدس شدند، ضمن اینکه اقلام و امکانات مورد احتیاج موکب ها نیز از روز پنجشنبه 31 شهریورماه با 6 دستگاه تریلر ارسال شده است.

صبوری گفت: خدمت رسانی این موکب از شنبه شروع خواهد شد تا سه شنبه همزمان با شهادت امام رئوف(ع) ادامه خواهد یافت.

وبلاگ عکس فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "موکب سومین حرم اهل بیت (ع) آماده ارائه خدمت به زوار امام رئوف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موکب سومین حرم اهل بیت (ع) آماده ارائه خدمت به زوار امام رئوف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید