وزیر ارتباطات: فعلا تصمیمی برای افزایش تعرفه تلفن همراه گرفته نشده است

به گزارش وبلاگ عکس، خانه ملت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد افزایش تعرفه هزینه تلفن همراه گفت فعلا تصمیمی در این راستا اتخاذ نشده است.

وزیر ارتباطات: فعلا تصمیمی برای افزایش تعرفه تلفن همراه گرفته نشده است

عیسی زارع پور-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در مورد صحت و سقم ادغام پیغام رسان های داخلی، گفت: طرحی با عنوان ادغام پیغام رسان های داخلی نداریم؛ قرار بر این است که تمام پلتفرم های داخلی به صورت متقابل به یکدیگر متصل شوند، مثل اینکه شما یکی از مشترکان ایرانسل باشید می توانید به رایتل و یا همراه اول تماس برقرار کنید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید به اتصال متقابل پلتفرم های داخلی؛ اظهار کرد: پیغام رسان های داخلی به یکدیگر متصل می شوند به فرض مثال شخصی که از برنامه پیغام رسان داخلی بله استفاده می کند، می تواند به واسطه همان پیغام رسان به کاربری که عضو پلتفرم فارسی دیگری همچون ایتا است پیغام ارسال کند و یا کسی که در سکویایتا عضو است به کاربرانی که از سایر پیغام رسان ها همچون سروش پلاس و آی گپ استفاده می کنند پیغام ارسال کند.

وی در ادامه یادآور شد: با اتصال متقابل پیغام رسان ها کاربران می توانند پلتفرم های داخلی مورد علاقه خود را نصب کرده و با ارسال پیغام به سایر پیغام رسان های داخلی دیگر ارتباط برقرار کنند.

زارع پور اتصال پیغام رسان های داخلی را از ضرورت ها و الزامات شبکه های اجتماعی داخلی دانست و اظهار کرد: با نصب یک پیغام رسان داخلی می توان با سایر پلت فرم های داخلی ارتباط برقرار کرد همین مسئله منجر به تقویت پیغام رسان های داخلی خواهد شد.

عضو کابینه دولت سیزدهم در مورد افزایش تعرفه هزینه تلفن همراه گفت: فعلا تصمیمی در این راستا اتخاذ نشده است.

منبع: انتخاب

به "وزیر ارتباطات: فعلا تصمیمی برای افزایش تعرفه تلفن همراه گرفته نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارتباطات: فعلا تصمیمی برای افزایش تعرفه تلفن همراه گرفته نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید