بازی رایانه ای و کنسول بازی

یک بازی نقش آفرینی MMO با الهام از سریال بازی تاج و تخت در دست توسعه است

طبق تازهترین گزارش های منتشر شده، استودیوی نکسون (Nexon)، سازنده بازی The Finals، در حال کار روی یک بازی تازه بر اساس سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) است.

13 اردیبهشت 1403

شینجی میکامی استودیوی جدیدی تاسیس کرد

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد که شینجی میکامی (Shinji Mikami)، کارگردان مشهور صنعت بازی های ویدیویی، استودیوی جدیدی با نام KAMUY تاسیس نموده است.

9 فروردین 1403

ببینید؛ از شخصیت آکوما برای استریت فایتر 6 رونمایی شد

شرکت کپ کام (Capcom) اخیرا اولین تریلر از شخصیت آکوما (Akuma) برای استریت فایتر 6 که در بهار آینده به لیست مبارزان در حال توسعه بازی می پیوندد را به اشتراک گذاشته است.

27 اسفند 1402

پلی استیشن در سال 2024 میلادی هیچ بازی اصلی از مجموعه های محبوب خود عرضه نخواهد کرد

برای مدت زیادی است که خبری از مجموعه های بزرگ پلی استیشن نیست. در این مدت ما شاهد بازسازی عناوینی مثل آخرین ما (The Last of Us) بودیم ولی یک بازی اصلی نو از این مجموعه یا موارد دیگر عرضه نشد. حال اینطور که به نظر می رسد ما نباید برای سال 2024 میلادی هم امیدوار باشیم...

26 بهمن 1402

ببینید؛ تریلر داستانی Armored Core 6 منتشر شد

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) به تازگی از تریلر داستانی بازی اکشن Armored Core VI: Fires of Rubicon رونمایی نموده اند.

1 مرداد 1402

پنج کاری که برای ارتقای کامپیوتر می توانید انجام دهید

اگر کامپیوتر شما به شدت فرسوده و قدیمی شده، چند راه برای ارتقای کامپیوتر وجود دارد که با انجام این کارها می توانید مجدد از کامپیوتر خود مثل قبل در برنامه ها و بازی های ویدیویی نو بهره ببرید. در این مطلب به آنالیز چند کار ساده برای ارتقای کامپیوتر می پردازیم.

25 دی 1401

اولین غولآخر تاریخ بازی های ویدیویی چه بود؟

غولآخرها یا باس ها، یک المان تکرار شونده در بیشتر بازی های ویدیویی مدرن هستند. در حالی که همه بازی های موجود دارای باس هایی به شکل معمول و سنتی نیستند، بسیاری از آن ها حداقل معمولا دارای موجوداتی هستند که از دشمنان معمولی و استاندارد بازی قدرتمندتر محسوب...

22 شهریور 1401

ایکس باکس به توکیو گیم شو سال جاری می آید؛ انتظار اتفاق بزرگی نداشته باشید

رویداد توکیو گیم شو (Tokyo Game Show) یکی از پرطرفدارترین رویدادهای دنیای گیمینگ است. مخصوصاً اینکه شرکت های ژاپنی تمام کوشش خود را می نمایند تا این رویداد را مجذوب کننده نمایند. در اصل تمرکز اصلی این رویداد نیز روی بازی های ژاپنی است. مخصوصاً اینکه ژاپن در دنیای...

12 شهریور 1401

مارک زاکربرگ به نقدها مربوط به کیفیت پایین متاورس پاسخ داد

چند روز قبل مارک زاکربرگ یک اسکرین شات از آواتار دیجیتالی خود منتشر کرد. کاربران هم خیلی سریع سخره گرفتن این تصویر را شروع کردند زیرا کیفیت آن در حد بازی های پلی استیشن 1 است.

30 مرداد 1401

افتتاح اولین نمایشگاه بازی کودک و نوجوان با موضوع سرگرم آموزی

نمایشگاه بازی کودک و نوجوان با همکاری گروه ها و مؤسسات مختلف فکری و فرهنگی در مجموعه فرهنگی - تفریحی چمران برگزار گردید.

15 مهر 1400

آینده ای که سال ها قبل در 15 فیلم پیش بینی شده بود

تخیل و تصورات انسان گاهی ریشه در واقعیت دارد؛ در مقابل بسیاری از واقیت هایی که اکنون با آن ها روبرو هستیم، زمانی تنها آرزو و تصور بودند. دنیای فیلم و سینما همواره صندلی مناسبی برای به تصویر کشیدن تصورات ذهن خلاق نویسنده ها و کارگردان ها بوده و برای بیننده...

4 فروردین 1400

تاریخ عرضه Persona 5: The Royal تعیین شد

شرکت بازی سازی آتلوس تاریخ عرضه نسخه ارتقایافته بازی پرسونا 5 را معین نموده است. طبق خبری که آتلوس دیروز منتشر کرد، بازی Persona 5: The Royal قرار است در روز 31 مارس سال 2020 روی پلی استیشن 4 عرضه گردد.

30 دی 1398

Doom کلاسیک آپدیت و الزامات آنلاین بتسدا از آن حذف شد

طی مراسم کوئک کان (QuakeCon) امسال بود که شرکت بتسدا (Bethesda) با اعلان عرضه بازی های کلاسیک دووم (Doom)، دووم 2 (Doom 2)، و دووم 3 (Doom 3) همه را شگفت زده کرد. با این وجود، طرفداران به زودی متوجه چیز عجیبی شدند: برای دسترسی به این بازی های باستانی - یا لااقل برخی از مشخصه...

27 شهریور 1398