نرم افزار و اپلیکیشن

مقایسه قیمت بسته های اینترنت موبایل اپراتورهای مختلف در سال 1403

اگر دنبال مقرون به صرفه ترین قیمت بسته اینترنت موبایل همراه اول یا ایرانسل هستید یا اصلا می خواهید بدانید کدام اپراتور، مقرون به صرفه ترین تعرفه اینترنت موبایل را دارد؛ این مقاله برای شما نوشته شده و مقایسه ای میان قیمت های بسته اینترنت 7 اپراتور موبایل...

8 اردیبهشت 1403

ویندوز 11 روی رزبری پای 5 نصب و اجرا می شود؟

سیستم عامل های قدرتمندی مانند اوبونتو و Raspbian قابلیت نصب روی کامپیوتر تک برد رزبری پای 5 را دارند اما باز هم شاید برخی کاربران دوست داشته باشند ویندوز 11 را نصب کنند.

19 فروردین 1403

شینجی میکامی استودیوی جدیدی تاسیس کرد

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد که شینجی میکامی (Shinji Mikami)، کارگردان مشهور صنعت بازی های ویدیویی، استودیوی جدیدی با نام KAMUY تاسیس نموده است.

9 فروردین 1403

یک تغییر بزرگ در انتظار ایفون!

منابع آگاه می گویند که اپل در پی اعمال تغییراتی در صفحه هوم آیفون است. این تغییرات با انتشار iOS 18 اعمال خواهند شد.

8 فروردین 1403

ببینید؛ از شخصیت آکوما برای استریت فایتر 6 رونمایی شد

شرکت کپ کام (Capcom) اخیرا اولین تریلر از شخصیت آکوما (Akuma) برای استریت فایتر 6 که در بهار آینده به لیست مبارزان در حال توسعه بازی می پیوندد را به اشتراک گذاشته است.

27 اسفند 1402

پلی استیشن در سال 2024 میلادی هیچ بازی اصلی از مجموعه های محبوب خود عرضه نخواهد کرد

برای مدت زیادی است که خبری از مجموعه های بزرگ پلی استیشن نیست. در این مدت ما شاهد بازسازی عناوینی مثل آخرین ما (The Last of Us) بودیم ولی یک بازی اصلی نو از این مجموعه یا موارد دیگر عرضه نشد. حال اینطور که به نظر می رسد ما نباید برای سال 2024 میلادی هم امیدوار باشیم...

26 بهمن 1402

نصب مجدد واتساپ بدون از دست دادن داده [اندروید و iOS]

چگونه واتساپ را بدون از دست دادن اطلاعات دوباره نصب کنیم؟ نحوه نصب مجدد واتساپ یکی از پرتکرارترین سوالات در انجمن های آنلاین موبایل است که فکر کاربران زیادی را بعد از پاک شدن اپلیکیشن واتساپ از موبایلشان درگیر می کند.

7 بهمن 1402

قابلیت های هوش مصنوعی پرچمدار سامسونگ لو رفت!

دیجیاتو نوشت: امروز بعضی از دیگر قابلیت های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 مثل خلاصه سازی مقالات وب و فراوری ویدیوهای اسلوموشن فاش شدند.

13 دی 1402

قیمت نو بسته های اینترنت موبایل ایرانسل

از صبح امروز، ایرانسل فرآیند اصلاح قیمت بسته های اینترنت موبایل را آغاز کرده و قیمت های تازه روی وب سایت و اپلیکیشن ایرانسل من ظاهر شدند.

9 دی 1402

هشدار: این اپلیکیشن رمزارزهای شما را سرقت می کند!

زومیت نوشت: طبق گزارش ها، برنامه Ledger Live Web3 که در فروشگاه ویندوز منتشر شده، درواقع جعلی است و ارز دیجیتال کاربران را به سرقت می برد.

14 آبان 1402

سامسونگ گلکسی واچ 6 در مقابل گلکسی واچ 4؛ زمانی برای تغییر

در این مقاله به مقایسه دو ساعت هوشمند پرطرفدار از برند سامسونگ یعنی گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 4 می پردازیم. سال 2023 برای سامسونگ با معرفی خانواده ساعت های هوشمند سری 6 همراه بود. گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک به عنوان پرچم داران ساعت های هوشمند در این سال...

8 شهریور 1402

ببینید؛ تریلر داستانی Armored Core 6 منتشر شد

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) به تازگی از تریلر داستانی بازی اکشن Armored Core VI: Fires of Rubicon رونمایی نموده اند.

1 مرداد 1402

انتقال محتوا بین اپلیکیشن ها در اندروید راحت تر می گردد

اگرچه چند ماه دیگر تا زمان انتشار اندروید 14 زمان به جای مانده است، اما جزئیات بیشتر و بیشتری درباره جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل منتشر می گردد. یکی از تغییراتی که کیفیت زندگی کاربران اندروید را بهبود می دهد، پشتیبانی ویژگی درگ اند دراپ (کشیدن...

30 اردیبهشت 1402

7 روش برای اینکه به برترین شکل از ویجت های ویندوز 11 بهره ببرید

این روزها اهمیت ویجت در سیستم عامل های مختلف بیشتر و بیشتر می گردد و به همین دلیل مایکروسافت هم تصمیم گرفته در ویندوز 11 توجه خاصی را به این بخش داشته باشد. شما در این سیستم عامل به ویجت های مختلفی دسترسی خواهید داشت که می توانند در انجام کارهای مختلف همراهی...

4 اسفند 1401

قابلیت عجیب صفحه قفل گوشی های سامسونگ که از آن بی خبرید

گجت نیوز نوشت: صفحه قفل گوشی های سامسونگ دارای یک قابلیت مخفی و مفید به نام Touch and Hold Edit است که احتمالاً از آن بی خبرید. اما این قابلیت چیست و چه وظیفه ای دارد؟

24 بهمن 1401

پنج کاری که برای ارتقای کامپیوتر می توانید انجام دهید

اگر کامپیوتر شما به شدت فرسوده و قدیمی شده، چند راه برای ارتقای کامپیوتر وجود دارد که با انجام این کارها می توانید مجدد از کامپیوتر خود مثل قبل در برنامه ها و بازی های ویدیویی نو بهره ببرید. در این مطلب به آنالیز چند کار ساده برای ارتقای کامپیوتر می پردازیم.

25 دی 1401

حضور رسپینا24 در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران TITE

ایران به خاطر داشتن شرایط اقلیمی، تاریخ و فرهنگ غنی شرایط ایده آلی برای جذب جهانگرد داخلی و خارجی را دارد و به همین منظور در چند سال اخیر، بهمن ماه شاهد برگزاری یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادها به نام نمایشگاه بین المللی جهانگردی و صنایع وابسته تهران...

20 دی 1401

معرفی نرم افزار گردشگری خبرنگاران !

یافتن جاذبه های گردشگری، برنامه های فرهنگی و هنری، رستوران، فروشگاه و یا هر نقطه دیگری که می تواند لحظاتی مجذوب کننده را برای ما فراهم کند... در ادامه با معرفی اپلیکیشن خبرنگاران با ما همراه باشید...

18 دی 1401

10 قابلیت پیغام رسان اپل که از آن بی خبرید

گجت نیوز نوشت: پیغام رسان اپل به نام Apple Messages که روی آیفون، آیپد و مک نصب است، امکانات بسیار جذابی دارد که شاید با همه آن ها آشنا نباشید. ما آن ها را به شما معرفی می کنیم.

16 دی 1401

اپل نسخه بتای عمومی iOS 15.4 و iPadOS 15.4 را منتشر کرد

در اوایل این هفته، اپل iOS 15.3 و iPadOS 15.3 را برای دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی شده ارسال کرد، و می دانید این به چه معناست؟ زمان برای یک ارایه یک نسخه بتای نو است و چرخه توسعه هرگز متوقف نمی گردد.

9 دی 1401
تعداد: (75)